Матраци IKEA ожили, щоб «знищити» інфлюенсерів
05 Лис 2024, 12:17

Матраци IKEA ожили, щоб «знищити» інфлюенсерів

У світі, де стримінгові платформи та соціальні мережі покликані привертати увагу, сон став дорогоцінною розкішшю.

Щоб вирішити цю проблему, ІКЕА та агентство Mother London запустили кампанію, яка нагадує, що коли світ робить все, щоб людина не спала, матрац буде боротися, щоб допомогти знайти сон.

У серії гумористичних роликів матраци IKEA ожили, щоб усунути відволікаючі фактори, що заважають спати. Інфлюенсери, що проповідують невпинну продуктивність, і навіть пастки спраги, що прокручуються в соціальних мережах… всі вони врешті-решт пролітають крізь стіни, коли їх шпурляють ці розлючені матраци.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Світ не хоче, щоб ви спали, але матраци ІКЕА хочуть», — пояснює кампанія, підкреслюючи контраст між світом, який прагне привернути увагу, та прагненням ритейлера дарувати повноцінний нічний відпочинок.

Сатиричним тоном ця кампанія висвітлює дуже реальну проблему: в економіці уваги сон став головним конкурентом для онлайн-застосунків та контенту. IKEA використовує іронічний підхід до донесення цього повідомлення, граючи з кодами інтернет-культури та мемами, одночасно займаючи тверду позицію щодо добробуту своїх клієнтів.

Розкажіть друзям про новину