Hyundai представляє свій новий електричний автомобіль Ioniq 5 і останню версію позашляховика Tuscon у рекламному ролику з головним героєм фільму «Людина-павук: Немає шляху додому» в рамках угоди з Sony Pictures Entertainment.
Крім того, що продукти бренду зустрічаються у блокбастері Marvel, який вийде в кінотеатри в грудні, було розроблено рекламу з режисером «Немає шляху додому» Джоном Уотсом. У ролику під назвою «Тільки шлях додому» Людина-павук виходить із схованки у віддаленому місці, але не має хмарочосів, щоб дістатися додому. Замість цього його найкращий друг Нед забирає його на Ioniq 5.
Hyundai використовує величезну популярність кінематографічного всесвіту Marvel, щоб викликати інтерес до останніх версій моделей Ioniq і Tuscon. Кампанія блокбастера говорить про те, що автовиробник приділяє більше уваги своїм пропозиціям електромобілів, оскільки робить ширший зсув у бік екологічних продуктів і бореться з жорсткою конкуренцією з боку таких компаній, як Tesla.
Disney керує студією Marvel Studios, але має ліцензійну угоду з Sony Pictures, щоб мати можливість використовувати персонажів Людини-павука, права на які досі належать останнім. Крім того, Hyundai уклала угоду з Disney, яка нещодавно розробила спільну кампанію із залученням персонажів із таких програм Disney+, як «Локі», «Сокіл і зимовий солдат» і «WandaVision», щоб продати Tucson 2022 року.
Ролик завершується тим, що Людина-павук розпочинає подорож додому, вводячи адресу «177 A Bleecker» у Нью-Йорку, адресу схованки доктора Стренджа.
Розміщення таких автомобілів, як Ionic 5, ближче до поп-культури може допомогти Hyundai викликати інтерес до електромобілів серед молодих споживачів, які піклуються про навколишнє середовище.