L'Oréal одним из первых брендов решил поэкспериментировать с форматом AR-рекламы в Facebook. Компания подписала «долговременное» соглашение с сетью по сотрудничеству над AR-проектами для таких брендов как L'Oréal Paris, Lancôme, Giorgio Armani и Yves Saint Laurent. первая инициатива включает в себя кампанию для бренда косметики NYX Professional Makeup. Реклама позволит юзерам «примерить» на себя косметику и купить продукт, не выходя из Facebook. Напомним, ранее бренд приобрел AR beauty-компанию Modiface.
Новое видео
30 Июн 2022
- Засновник Favbet Foundation передав ЗСУ зброї на 630 тис грн
- Елмо із «Вулиці Сезам» тепер вакцинований
- Пончик Шон: Шон Пенн відвідав Ponchyk Boy у Києві
- «Залишиться мало лайфстайл-блогерів»: відеоінтерв’ю з Мілою Бараєвою
- Old Spice та мережа фаст-фуду запропонували рішення проблеми «м’ясного потовиділення»
- Ешлі Грем та бренд нижньої білизни запустили бодіпозитивну кампанію
- На Кім Кардаш’ян подали до суду
- What if…Українські креативники звертаються до світової спільноти