Київські креативники зробили ребрендинг рекламної агенції з Лондона
29 Лис 2023, 11:50

Київські креативники зробили ребрендинг рекламної агенції з Лондона

Українська креативна студія twid зробила ребрендинг британській рекламній агенції RED BEE. Це особливий випадок, коли креативники звернулись з такою задачею до колег по цеху, а не вирішили її самі. 

RED BEE — це рекламна агенція з Лондона, яка працює з UNICEF, Dreamworks, Apple TV+, Netflix, Nissan, Tesco та багатьма іншими всесвітньо відомими компаніями. Півроку тому вони стали партнерами (twin-ами) студії twid з ініціативи Twinning — платформи, яка поєднує українських та міжнародних креативників.

twid розробили для RED BEE нову дизайн-систему, яка якнайкраще передає суть діяльності компанії. Її головна риса — різноманітність екранних форматів, на яких транслюється сучасний контент, що створює відчуття динамічності, гнучкості та адаптивності.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Нова система дизайну RED BEE, безумовно, непроста. Вона має великий простір для творчості, і стільки ж способів “звернути не туди”, коли послідовність може бути втрачена. Це може бути складним для будь-якого іншого клієнта, але не для RED BEE з їхнім винятковим досвідом у комунікаційному дизайні.
Алекс Твіста
засновник і креативний директор twid

Студія також розробила новий логотип RED BEE. Він став більш сучасним та адаптивним. 

Наш twin попрацював над нашим перевтіленням так, що тепер будь-який потенційний клієнт не встоїть перед нами!
Джейн Філдер
керівниця відділу дизайну RED BEE

За словами twid, найважчим у цій роботі було рішення надати нове обличчя компанії з 15-річною історією. Та все ж, цей крок себе виправдав і клієнт залишився задоволеним. 

Розкажіть друзям про новину