Українська креативна студія twid зробила ребрендинг британській рекламній агенції RED BEE. Це особливий випадок, коли креативники звернулись з такою задачею до колег по цеху, а не вирішили її самі.
RED BEE — це рекламна агенція з Лондона, яка працює з UNICEF, Dreamworks, Apple TV+, Netflix, Nissan, Tesco та багатьма іншими всесвітньо відомими компаніями. Півроку тому вони стали партнерами (twin-ами) студії twid з ініціативи Twinning — платформи, яка поєднує українських та міжнародних креативників.
twid розробили для RED BEE нову дизайн-систему, яка якнайкраще передає суть діяльності компанії. Її головна риса — різноманітність екранних форматів, на яких транслюється сучасний контент, що створює відчуття динамічності, гнучкості та адаптивності.
Студія також розробила новий логотип RED BEE. Він став більш сучасним та адаптивним.
За словами twid, найважчим у цій роботі було рішення надати нове обличчя компанії з 15-річною історією. Та все ж, цей крок себе виправдав і клієнт залишився задоволеним.