Українська креативна студія twid зробила ребрендинг британській рекламній агенції RED BEE. Це особливий випадок, коли креативники звернулись з такою задачею до колег по цеху, а не вирішили її самі.
RED BEE — це рекламна агенція з Лондона, яка працює з UNICEF, Dreamworks, Apple TV+, Netflix, Nissan, Tesco та багатьма іншими всесвітньо відомими компаніями. Півроку тому вони стали партнерами (twin-ами) студії twid з ініціативи Twinning — платформи, яка поєднує українських та міжнародних креативників.
twid розробили для RED BEE нову дизайн-систему, яка якнайкраще передає суть діяльності компанії. Її головна риса — різноманітність екранних форматів, на яких транслюється сучасний контент, що створює відчуття динамічності, гнучкості та адаптивності.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/11/2-8-1024x700.jpg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/11/2-8-1024x700.jpg?x82823)
Студія також розробила новий логотип RED BEE. Він став більш сучасним та адаптивним.
За словами twid, найважчим у цій роботі було рішення надати нове обличчя компанії з 15-річною історією. Та все ж, цей крок себе виправдав і клієнт залишився задоволеним.