19 Гру 2023, 13:28

Київська креативна студія випустила upcycle-дроп

Київська креативна студія twid випустила upcycle-дроп. До нього увійшли футболки, лонгсліви та куртки. 

Ідея колекції належить креативному директору twid Алексу Твіста. Колись він уже працював з одягом і цей дроп став поверненням до попередніх розробок. 

Для студії було важливо працювати саме з попередньо використаним матеріалом, щоб зберегти екологічну складову проєкту. Речі були відібрані на барахолках та секондах. Кожну із них трансформували — змінили крій, фурнітуру, підкладку, колір, додали вишивку або інші елементи. Серед принтів присутні атрибути студії, напис «ЛЮТЬ», який раніше фігурував у серії постерів twid та різні інші цікаві деталі. Деякі речі буквально були створені в колаборації зі штучним інтелектом.

Для нас це було дослідження того, як за допомогою невеликих змін, як то форма комірця, чи поява нових контрастних елементів, можна змінити контекст використання тієї чи іншої речі. Як впливає на сприйняття одягу брендинг.
Алекс Твіста
креативний директор twid

Темою колекції став стан крихкості та відновлення, який несе у собі цей одяг. Він виступає не тільки фізичним об’єктом, а й метафоричним символом до того, що відчуває кожен — втому та хвору бадьорість, але, попри все, віднаходження сили на пошук нових сенсів та боротьбу. Мотиви цього дропу римуються зі станом людей, які його створювали та тим, що відбувається навколо. 

Усю колекцію студія роздала партнерам та друзям за благодійні донати. Тож наразі ці речі не можна купити.  

Але наступного місяця студія планує випустити ще трохи лімітованого одягу, яким зберуть на дрони для військових.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео