Креативники зняли українську Галь Гадот у рекламній кампанії
Українські креативники зняли у рекламній кампанії Галь Гадот, але є нюанс.
Перед агенцією Brain Tank постало завдання створити свіжу літню рекламну кампанію для ТРЦ Ocean Plaza. Що з цього вийшло? Креативники настільки глибоко поринули в ідею, що створили справжню фреш фешн-історію.
Використати простий підхід до поставленого завдання нам не хотілося. Ціль була одна — за будь-якої ціни перевернути свідомість усіх маркетологів торговельно-розважальних центрів новим поглядом на рекламні кампанії. Ну нудно ж, погодьтеся: брати картинки зі стоків і множити їх тисячами — це явно не найкращий варіант. До речі, в шатері є одна дівчина, яка з’являється практично на всіх сторінках ресурсу. І хоча ми знаємо її особисто і дуже любимо, але виходить, що вона тиражується в багатьох кампаніях. Але ми захотіли взяти Галь Гадот. Чи є вона на стоку? Ну…. ми не знайшли 🙂 Але відшукали свою! Загалом, ось коротка відеоісторія про те, як це все взагалі відбувалось. Отож поїхали.
Андрій Франчук
креативний директор Brain Tank
Наразі зробити концептуально просту за сенсом рекламну кампанію вже є недостатнім рівнем — потрібно прагнути більшого. Тож якщо хочете в рекламу Галь Гадот — пишіть Галь Гадот. Якщо є нюанси, то знайдіть свою диво-жінку, саме в Україні.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.