07 Чер 2022, 13:43

Креативний директор Balenciaga натякнув на колабу з Lays

У Демни Гвасалії, креативного директора Balenciaga, є вміння перетворювати сміття на щось цінне. Продавши брудне взуття, мішок для сміття та кросівки Crocs як предмети розкоші, дизайнер провів останні вихідні, використовуючи пакет чіпсів Lays як сумку, на показі мод випускників Королівської академії витончених мистецтв в Антверпені.

@enfntsterribles We went to the graduation show of the #Antwerp #Fashion Department and we saw @Balenciaga’s #Demna ♬ original sound – Troye Sivan

Напередодні кутюрного показу Balenciaga можливість колаборації з Lays не здається виключеною, але зараз вона здається дещо очевидною. Такі люди, як Демна та Джеремі Скотт, роками грали з кодами та символами, створюючи цілі колекції з логотипів McDonald’s або DHL. Відмінність тут, однак, у тому, що це не якийсь матеріал із шкіри або переробка великої сумки, а просто велике м’яте пакування з-під чіпсів.

«Це піднесення буденного в новий контекст», – пояснив дизайнер після свого показу AW22.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

На думку Демни, майже все можна вважати модою, причому найпотворніші і звичайнісінькі речі часто викликають найбільше бажання.

Як і передбачалося, розділ коментарів під нині вірусним TikTok відео із Демною відображає розгубленість та обурення користувачів та прихильників бренду.

«Balenciaga щойно вирішили подивитися, як сильно вони можуть познущатися з людей, які купують у них», – написав один із користувачів.

Але, як Демна сказав у минулому, його робота не призначена «для того, щоб бути «зрозумілою» середніми критиками в соціальних мережах», і це його не хвилює.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео