20 Дек 2021, 10:10

Оголошено конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2022

MMR оголошує старт прийому аплікаційних форм для участі у Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY 2022. 

X-RAY — авторитетний конкурс у сфері маркетингу для агенцій та корпоративного сектору. Оцінювання номінантів відбувається 360: онлайн експертною спільнотою MMR та членами журі за критеріями. Мета конкурсу — визначення найкращих маркетингових ініціатив минулого року, найвдаліших кейсів та ефективних колаборацій. Окремо обирають найкращих маркетинг-директорів. А цього року оргкомітет додав номінацію для керівників маркетингових агенцій. 

До участі допускають проєкти зі зрозумілою метою та підтвердженими результатами. Їх запустили та реалізували у 2021 році.

Номінації конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

  • OFFLINE-кампанія року — всі кампанії, реалізовані завдяки традиційним каналам комунікації (ООН, ТБ, преса, радіо). Оцінюється відповідність мети та інструментів, підтверджена результативність та ефективність обраних каналів.
  • DIGITAL-кампанія року — всі кампанії, реалізовані в інтернеті (контекстна, вірусна, банерна та ін.). Оцінюється відповідність мети та інструментів, вартість контакту, охоплення.
  • Кампанія за участі блогера/інфлюенсера — оцінюється креативність реалізації, відповідність блогера/інфлюенсера бренду, підтверджена ефективність, інструменти реалізації.
  • Спонсорський проєкт року — колаборація бренда та спонсорського проєкту, його візуальна та емоційна складова, інтеграція ЦА бренда та спонсорського проєкту, результативність співпраці.
  • Інтеграція бренда в медіа — нативність та креативність інтеграції бренда у медійні продукти (спонсорство ТБ-проєктів, спецпроєкти у друкованих та онлайн-ЗМІ).
  • Проєкт у галузі соціального маркетингу — якість та масштабність проєктів з вирішення брендом соціально важливих проблем, інтеграція своєї ЦА в реалізацію проєкту, результати кампанії.
  • Дизайн року — дизайн для digital- та offline-кампаній, ребрендинг, розроблення корпоративного стилю тощо.
  • BTL-активація — активації з презентації/запуску нових послуг/продуктів, комплексність та нестандартність представлення бренда, відповідність цілей результатам, підтверджена ефективність.
  • SMM-кампанія року — самостійна кампанія з просування послуги чи бренда в одній соціальній мережі та/чи комплексно.
  • Найкращий маркетинг-директор — кількість та якість реалізованих проєктів, експертність. Можна номінуватися особисто або кандидата може висунути команда.
  • Найкращий керівник маркетингової агенції — кількість та якість реалізованих проєктів, експертність. Можна номінуватися особисто або кандидата може висунути команда.

Основні терміни проведення конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

  • 20.12.2021 — 11.02.2022 — подання аплікаційних форм
  • 11.02.2022 — 20.02.2022 — оброблення аплікаційних форм та створення форм голосування для онлайн та експертного журі
  • 21.02.2022 — 01.03.2022 — голосування онлайн та членів журі
  • 11.03.2022 — публікація shortlist на сайті MMR
  • 17.03.2022 — церемонія нагородження конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

Подання аплікайних форм для участі в онлайн- та експертному голосуванні платна. Один проєкт можна подати  лише в одну номінацію, кількість номінацій для компанії необмежена.

Вартість участі*:

  • один проєкт — 5000 грн
  • два проєкти — 8000 грн
  • три та більше проєктів — 12 000 грн

*Ціни наведені без ПДВ

Для подання аплікаційної форми просимо звертатися до Ірини Скороход: i.skorohod@ekonomika.ua 

Або або заповніть форму і ми вам зателефонуємо!

З організаційних питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Машевської: k.mashevskaya@mmr.ua

Расскажите друзьям про новость

Новое видео