Оголошено конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2022
20 Дек 2021, 10:10

Оголошено конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2022

MMR оголошує старт прийому аплікаційних форм для участі у Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY 2022. 

X-RAY — авторитетний конкурс у сфері маркетингу для агенцій та корпоративного сектору. Оцінювання номінантів відбувається 360: онлайн експертною спільнотою MMR та членами журі за критеріями. Мета конкурсу — визначення найкращих маркетингових ініціатив минулого року, найвдаліших кейсів та ефективних колаборацій. Окремо обирають найкращих маркетинг-директорів. А цього року оргкомітет додав номінацію для керівників маркетингових агенцій. 

До участі допускають проєкти зі зрозумілою метою та підтвердженими результатами. Їх запустили та реалізували у 2021 році.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Номінації конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

  • OFFLINE-кампанія року — всі кампанії, реалізовані завдяки традиційним каналам комунікації (ООН, ТБ, преса, радіо). Оцінюється відповідність мети та інструментів, підтверджена результативність та ефективність обраних каналів.
  • DIGITAL-кампанія року — всі кампанії, реалізовані в інтернеті (контекстна, вірусна, банерна та ін.). Оцінюється відповідність мети та інструментів, вартість контакту, охоплення.
  • Кампанія за участі блогера/інфлюенсера — оцінюється креативність реалізації, відповідність блогера/інфлюенсера бренду, підтверджена ефективність, інструменти реалізації.
  • Спонсорський проєкт року — колаборація бренда та спонсорського проєкту, його візуальна та емоційна складова, інтеграція ЦА бренда та спонсорського проєкту, результативність співпраці.
  • Інтеграція бренда в медіа — нативність та креативність інтеграції бренда у медійні продукти (спонсорство ТБ-проєктів, спецпроєкти у друкованих та онлайн-ЗМІ).
  • Проєкт у галузі соціального маркетингу — якість та масштабність проєктів з вирішення брендом соціально важливих проблем, інтеграція своєї ЦА в реалізацію проєкту, результати кампанії.
  • Дизайн року — дизайн для digital- та offline-кампаній, ребрендинг, розроблення корпоративного стилю тощо.
  • BTL-активація — активації з презентації/запуску нових послуг/продуктів, комплексність та нестандартність представлення бренда, відповідність цілей результатам, підтверджена ефективність.
  • SMM-кампанія року — самостійна кампанія з просування послуги чи бренда в одній соціальній мережі та/чи комплексно.
  • Найкращий маркетинг-директор — кількість та якість реалізованих проєктів, експертність. Можна номінуватися особисто або кандидата може висунути команда.
  • Найкращий керівник маркетингової агенції — кількість та якість реалізованих проєктів, експертність. Можна номінуватися особисто або кандидата може висунути команда.

Основні терміни проведення конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

  • 20.12.2021 — 11.02.2022 — подання аплікаційних форм
  • 11.02.2022 — 20.02.2022 — оброблення аплікаційних форм та створення форм голосування для онлайн та експертного журі
  • 21.02.2022 — 01.03.2022 — голосування онлайн та членів журі
  • 11.03.2022 — публікація shortlist на сайті MMR
  • 17.03.2022 — церемонія нагородження конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

Подання аплікайних форм для участі в онлайн- та експертному голосуванні платна. Один проєкт можна подати  лише в одну номінацію, кількість номінацій для компанії необмежена.

Вартість участі*:

  • один проєкт — 5000 грн
  • два проєкти — 8000 грн
  • три та більше проєктів — 12 000 грн

*Ціни наведені без ПДВ

Для подання аплікаційної форми просимо звертатися до Ірини Скороход: [email protected] 

Або або заповніть форму і ми вам зателефонуємо!

З організаційних питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Машевської: [email protected]

Расскажите друзьям про новость