Бренд одягу Кім Кардаш’ян SKIMS випустив нову лінійку продуктів Adaptive Collection, як розширення популярної колекції Fits Everyone, для людей з інвалідністю.
Колекція складається з чотирьох фірмових моделей SKIMS у чотирьох нейтральних кольорових рішеннях. Дизайн віддає перевагу простоті використання для людей з інвалідністю. Вони мають пласкі застібки на гачки, розташовані спереду та з боків одягу, які ледь видно під одягом, а також запобігають тертю та заїданню, які можуть супроводжувати блискавки, магніти та липучка.
«І я, і Кім відкрито заявляли про місію SKIMS щодо встановлення нового стандарту інновацій, якості та інклюзивності з моменту запуску бренду в 2019 році, і ми поділяємо високі очікування, які покладає на нас наше співтовариство», — Єнс Греде, співзасновник та Генеральний директор Skims, розповідає Fast Company.
«Ми також виявили прогалину на ринку, щоб запропонувати адаптивні рішення, які не тільки доступні та прості у носінні, але також надзвичайно зручні, елегантні та доступні в асортименті відтінків та розмірів».
За словами Греде, адаптивна колекція «Підходить для всіх» — це лише початок. Найближчим часом SKIMS планує розширити доступні варіанти одягу в інших категоріях SKIMS.
Американська легкоатлетка та паралімпійська спортсменка Скаут Бассетт знялась для адаптивної рекламної кампанії SKIMS. Раніше вона працювала з брендом, з’явившись у капсульній колекції Skims Team USA як амбасадор бренду.
Заснована в 2019 році, і яка спочатку продавалася як бренд білизни для корекції фігури, компанія SKIMS за останні три роки розширилася до повного асортименту нижньої білизни, а також одягу для дому і відпочинку. Завдяки впливу Кардаш’ян найпопулярніші запуски бренду часто можуть похвалитися списками очікування, що налічують понад пів мільйона імен.