Кім Кардаш’ян представила колекцію білизни для людей з інвалідністю
02 Тра 2022, 15:29

Кім Кардаш’ян представила колекцію білизни для людей з інвалідністю

Бренд одягу Кім Кардаш’ян SKIMS випустив нову лінійку продуктів Adaptive Collection, як розширення популярної колекції Fits Everyone, для людей з інвалідністю.

Колекція складається з чотирьох фірмових моделей SKIMS у чотирьох нейтральних кольорових рішеннях. Дизайн віддає перевагу простоті використання для людей з інвалідністю. Вони мають пласкі застібки на гачки, розташовані спереду та з боків одягу, які ледь видно під одягом, а також запобігають тертю та заїданню, які можуть супроводжувати блискавки, магніти та липучка.

«І я, і Кім відкрито заявляли про місію SKIMS щодо встановлення нового стандарту інновацій, якості та інклюзивності з моменту запуску бренду в 2019 році, і ми поділяємо високі очікування, які покладає на нас наше співтовариство», — Єнс Греде, співзасновник та Генеральний директор Skims, розповідає Fast Company.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми також виявили прогалину на ринку, щоб запропонувати адаптивні рішення, які не тільки доступні та прості у носінні, але також надзвичайно зручні, елегантні та доступні в асортименті відтінків та розмірів».

За словами Греде, адаптивна колекція «Підходить для всіх» — це лише початок. Найближчим часом SKIMS планує розширити доступні варіанти одягу в інших категоріях SKIMS.

Американська легкоатлетка та паралімпійська спортсменка Скаут Бассетт знялась для адаптивної рекламної кампанії SKIMS. Раніше вона працювала з брендом, з’явившись у капсульній колекції Skims Team USA як амбасадор бренду.

Заснована в 2019 році, і яка спочатку продавалася як бренд білизни для корекції фігури, компанія SKIMS за останні три роки розширилася до повного асортименту нижньої білизни, а також одягу для дому і відпочинку. Завдяки впливу Кардаш’ян найпопулярніші запуски бренду часто можуть похвалитися списками очікування, що налічують понад пів мільйона імен.

Розкажіть друзям про новину