KFC заховав призи у курячі кістки
17 Гру 2024, 13:21

KFC заховав призи у курячі кістки

Бразильский підрозділ KFC виводить креативність на новий рівень завдяки своїй інноваційній ініціативі «Prize on a Bone».

Надихнувшись класичною бразильською традицією вигравати призи за допомогою паличок від морозива, KFC інтегрує елемент сюрпризу безпосередньо у фірмову смажену курку.

Невеликий надріз у курці, зроблений перед приготуванням, відкриває кістку. За допомогою сучасного лазерного гравіювання призи наносяться безпосередньо на кістки, які потім готуються і подаються як зазвичай.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Клієнти могли отримати ексклюзивне морозиво, розроблене спеціально для кампанії, в обмеженій кількості.

Розкажіть друзям про новину