Каньє Вест зняв рекламу для Супербоулу на фронтальну камеру
12 Лют 2024, 17:17

Каньє Вест зняв рекламу для Супербоулу на фронтальну камеру

Каньє Вест купив ефірний час під час 58-го Супербоула для просування своєї модної лінії Yeezy.

Ролик виглядає так, ніби його зняли на мобільний телефон Веста, і він їде в автомобілі, розмовляючи прямо на камеру.

«Привіт усім, це Ye, і це мій рекламний ролик, — каже він. — І оскільки ми витратили всі гроші на рекламний ролик, ми фактично не витратили жодної копійки на саму рекламу. Але ідея полягає в тому, що я хочу, щоб ви перейшли на сайт Yeezy».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Однак не всі глядачі Супербоула побачили рекламу. Невідомо, де саме транслювався ролик, хоча видання The Hollywood Reporter бачило його у Маямі, але в Лос-Анджелесі його не показували.

Це свідчить про те, що Вест, ймовірно, придбав рекламний час на регіональному рівні, а це означає, що він не витратив 7 мільйонів доларів, які, за даними мережі кабельного телебачення CBS Sports, йшли на 30-секундні ролики на національному рівні.

Розкажіть друзям про новину