Каньє Вест купив ефірний час під час 58-го Супербоула для просування своєї модної лінії Yeezy.
Ролик виглядає так, ніби його зняли на мобільний телефон Веста, і він їде в автомобілі, розмовляючи прямо на камеру.
«Привіт усім, це Ye, і це мій рекламний ролик, — каже він. — І оскільки ми витратили всі гроші на рекламний ролик, ми фактично не витратили жодної копійки на саму рекламу. Але ідея полягає в тому, що я хочу, щоб ви перейшли на сайт Yeezy».
YEEZY COMMERCIAL #SuperBowl : pic.twitter.com/wVPtMTGNom
— YEFANATICS (@yefanatics) February 12, 2024
Однак не всі глядачі Супербоула побачили рекламу. Невідомо, де саме транслювався ролик, хоча видання The Hollywood Reporter бачило його у Маямі, але в Лос-Анджелесі його не показували.
Це свідчить про те, що Вест, ймовірно, придбав рекламний час на регіональному рівні, а це означає, що він не витратив 7 мільйонів доларів, які, за даними мережі кабельного телебачення CBS Sports, йшли на 30-секундні ролики на національному рівні.