Коли Banda створювала комунікацію для KABANOSY бренду «Дмитрук», основним повідомленням стало: «KABANOSY — це і той, і цей, і поїсти, і погризти».
За рік бренд прокачав нову для України фудхак-категорію ковбаснеків. Це вдалося завдяки ідеї поєднання несумісного: ковбаси та снеків, сірників та весел, блискавки та дрезини, черепахи та танцполу, вертольоту та газонокосарки, сумоїста та батута.
Під час карантину KABANOSY теж залишаються вірними своєму іміджу веселих та сміливих хуліганів. А Banda продовжує їм з цим допомагати.
Креативники пригадали слоган «і той, і цей» і зрозуміли, що KABANOSY в принципі можуть стати чим завгодно, а найперше — чарівною паличкою від карантинної одноманітності та нудьги.
Пройдіть ТЕСТ: Хто ви під час апокаліпсису?
Banda заметчила реальність і фантазію, уявивши, що можна змайструвати з ковбаснеків під час апокаліпсису, нашестя зомбі, прильоту НЛО чи просто тоді, коли усі спортзали зачинені, а хочеться пострибати на скакалці.
Гнучка форма та довжина ковбаснеків дійсно дає волю креативу.
Увесь кайф у тому, що кожен може вигадати власний спосіб застосування KABANOSY. Варто лише увімкнути трохи уяви.