IKEA відновила свою рекламу 2004 року, яка набула актуальності сьогодні
01 Сер 2024, 11:06

IKEA відновила свою рекламу 2004 року, яка набула актуальності сьогодні

Небагато рекламних роликів 2004 року можна було б переглянути сьогодні за межами чистого ностальгічного/розважального значення. Але IKEA представила рекламний ролик, який так само актуальний, як і колись.

Бренд повернув ролик в ротацію на обмежений час, але з однією невеликою зміною. Замість того, щоб рекламувати зимовий розпродаж, нова версія (яка транслюватиметься на телебаченні до 11 серпня, а 5 серпня з’явиться в Інтернеті) просуває загальну доступність мережі в часи інфляції та високих цін.

Рекламний ролик під офіційною назвою «It’s Not a Mistake», але більш відомий як «Start the Car!» — саме ці слова неодноразово вигукує покупець, вибігаючи з магазину IKEA, — був розроблений агентством Zig та знятий режисером Марком Гілбертом. «Start the Car!» навіть стало синонімом отримання вигідної пропозиції.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Оскільки ми продовжуємо робити сміливі кроки для зниження цін і збільшування заощаджень канадців, ми подумали, що повтор цього культового креативу буде розумним способом зміцнити нашу прихильність до доступності та відсвяткувати 20-ту річницю кампанії, — сказала Джонелль Рікеттс, керівниця відділу маркетингу ІКЕА в Канаді. — Ми сподіваємося, що багатьом канадцям сподобається відродження рекламного ролика, і вони завітають до нас, щоб дізнатися про неймовірну економію як в магазині, так і в Інтернеті».

Розкажіть друзям про новину