Heinz зобразив кетчуп за допомогою штучного інтелекту
02 Сер 2022, 16:08

Heinz зобразив кетчуп за допомогою штучного інтелекту

У ході соціального експерименту минулого року компанія Kraft Heinz змусила споживачів просто намалювати кетчуп, і вони зобразили лише пляшки Heinz.

Цього разу компанія відтворила тест за допомогою нейронної мережі DALL-E, створеної за фінансової підтримки Microsoft, яка може генерувати всі види мистецтва із простих текстових підказок за лічені секунди. DALL-E навчена роботі з величезним набором даних, щоб увійти в контакт із її творчою стороною.

Heinz, який об’єднався з креативною агенцією Rethink Canada для проекту, спочатку спростив роботу бота за допомогою односкладової репліки: «кетчуп». На превеликий подив, штучний інтелект випльовує лише варіації пляшок Heinz.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Потім компанія ще більше посилила творчі здібності DALL-E, змусивши її створювати образи кетчупу у стилях епохи Відродження, вуличного мистецтва та гіперреалізму. Щоразу все, що робив штучний інтелект, це пляшки Heinz у різних стилях.

«Навіть штучний інтелект знає, що кетчуп — це Heinz, як би ми його не питали», — робить висновок бренд.
Цей експеримент, а також попереднє завдання для людей підтверджують одне: кетчуп є синонімом Heinz, і навпаки.

«Результати були очевидними, – заявляє Rethink. «Як і люди, штучний інтелект віддає перевагу Heinz».

Розкажіть друзям про новину