Heinz представив чохол для телефона з тримачем для кетчупу
04 Кві 2024, 16:44

Heinz представив чохол для телефона з тримачем для кетчупу

Надихнувшись вірусним чохлом для телефону від косметичного бренду Rhode, бренд кетчупу Heinz представив власний чохол, який ідеально підходить для зберігання одного пакетика томатного кетчупу.

Чохол можна отримати у рамках розіграшу. Для цього потрібно лайкнути допис в Instagram, підписатись на сторінку Heinz UK, відмітити друга і вказати свою модель телефона.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Конкурс завершиться 11 квітня о 9:00 ранку. 80 переможців будуть обрані через Instagram випадковим чином. Вони отримають один чохол для iPhone Pro13 або Pro14 та три пакетики томатного кетчупу Heinz.

Учасники повинні бути старше 18 років і бути жителями Великобританії.

Розкажіть друзям про новину