Heinz представив чохол для телефона з тримачем для кетчупу
04 Кві 2024, 16:44

Heinz представив чохол для телефона з тримачем для кетчупу

Надихнувшись вірусним чохлом для телефону від косметичного бренду Rhode, бренд кетчупу Heinz представив власний чохол, який ідеально підходить для зберігання одного пакетика томатного кетчупу.

Чохол можна отримати у рамках розіграшу. Для цього потрібно лайкнути допис в Instagram, підписатись на сторінку Heinz UK, відмітити друга і вказати свою модель телефона.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Конкурс завершиться 11 квітня о 9:00 ранку. 80 переможців будуть обрані через Instagram випадковим чином. Вони отримають один чохол для iPhone Pro13 або Pro14 та три пакетики томатного кетчупу Heinz.

Учасники повинні бути старше 18 років і бути жителями Великобританії.

Розкажіть друзям про новину