Минулого тижня французький дім моди Givenchy представив Wonder Gallery у співпраці з Disney, одяг, у якому використано спогади креативного директора Метью Вільямса.
«Disney завжди займав особливе місце в моєму серці, як і для багатьох поколінь, країн і культур», – говорить Вільямс. «Як для хлопчика із Каліфорнії та батька в Парижі, Disney завжди був джерелом значущих моментів у моєму житті. Це справжня честь представити два знакових бренди разом для цього проекту».
Колекція представляє країну фантазій «десь між Парижем та Лос-Анджелесом», описує бренд. Таким чином, капсула Disney x Givenchy передає міську атмосферу у вигляді силуетів персонажів Disney на футболках.
Серед представлених персонажів, Пердіта та Понго із «101 далматинця», кролик Освальд, Бембі, а також Ельза та Олаф з «Холодного серця». На спині футболок надруковано зображення замку Disney та логотипи Givenchy.
Як також зазначає Givenchy, цей асортимент є своєрідною даниною поваги іконам Disney. Проте багатьом споживачам це не відгукується, зважаючи на те, що ціни на цей одяг коливаються від 520 до 790 доларів. Декілька людей пишуть: «Це мило!» у розділі коментарів на YouTube, але в Instagram таку ідею сприймають холодно у кращому разі.
«Дуже сподіваюся, що є щось більше, ніж просто дешеві футболки з нудними векторними файлами… якщо ні, то ви дійсно сильно помилилися в цьому», — жартують користувачі.
«Яка марна витрата 595 доларів на те, що ми всі можемо роздрукувати за 20 доларів», — додає один із них.
Враховуючи ціни, клієнти також скаржаться, що вони могли б краще купити офіційні товари Disney.