З нагоди виходу 2 сезону «Дому дракона» на каналі HBO 16 червня нью-йоркці та туристи несподівано побачили на вершині хмарочоса Емпайр-Стейт-Білдінг дракона Вхагара, який належить королеві Вісеньї Таргарієн.
Істота, яка виглядала так, ніби вийшла прямо з Вестеросу, привернула увагу багатьох перехожих, викликаючи реакцію від здивування до захоплення.
У той час, коли FOOH і CGI в моді, HBO зробив ставку на маркетингову операцію в натуральну величину, від якої паморочиться в голові. Надувний дракон звисає з вершини Емпайр-Стейт-Білдінг, височіючи над містом, яке ніколи не спить.
Цією сміливою кампанією HBO вкотре продемонстрував свою майстерність у сфері івент-маркетингу, успішно зачарувавши аудиторію та створивши всесвітній резонанс навколо свого серіалу.