Генеральний директор YASNO став обличчям колекції українського бренду
23 Бер 2023, 11:09

Генеральний директор YASNO став обличчям колекції українського бренду

Український бренд Indposhiv Casual вирішив зробити обличчям нової колекції одного з героїв енергетичного фронту, борця за світло, Сергія Коваленка, генерального директора YASNO. З першого ракетного обстрілу енергооб’єктів, Facebook-сторінка Сергія перетворилася на маленьке новинне медіа про світло, аварії та графіки відключень, а тисячі співробітників YASNO продовжують працювати над відновленням безперебійного енергопостачання.

Indposhiv Casual — це результат трансформації компанії Indposhiv. Весь одяг з цієї колекції створюється вручну та за принципами bespoke, але не по індивідуальних мірках, а за лекалами, які розробляли упродовж останніх 14 років.

У команді Indposhiv зазначають, що в рекламних кампаніях їм важливо показувати те, чим вони пишаються найбільше 一 ідеально створеним одягом і своїми клієнтами. Тому обличчям кампанії або нової колекції стають чоловіки з подібними цінностями, які транслює бренд. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Сергій 一 боєць енергетичного фронту, який був на варті зими, яку ми пережили. Те, що саме він став обличчям нашої весняної кампанії є дуже символічним, адже весна це про світло, яке він уособлює. Нам дуже подобається показувати світу таких чоловіків у різних образах, які підкреслюють їх унікальну особистість.
Катерина Возіанова
засновниця
Одяг від Indposhiv Bespoke та Indposhiv Casual дає особисто мені відчуття впевненості та непереможності, як обладунки чи зброя. Одягати зранку піджак або костюм 一 це для мене ритуал, моя форма. Я не хочу відмовлятися від ритуалів, які роблять моє життя моїм, навіть попри війну. Для мене важливо підтримати український бренд, якому довіряю і люблю вже багато років, та хочу зробити свій внесок в його розвиток. Те, що створила Катерина та продовжує розвивати з командою навіть під час війни, справді, заслуговує на увагу та визнання.

Катерина Возіанова впевнена, що зараз, як ніколи раніше, варто показувати, що життя триває: “Наш клієнт змінюється, українські чоловіки змінились, змінились їхні принципи та погляди. Але де б вони не були, на фронті чи в тилу, вони всі герої, які заслуговують на нормальне життя. Це те, що ми хочемо донести”.

Розкажіть друзям про новину