Гайд для твого бренду: Як успішно вести бізнес-сторінку в Instagram та Facebook
06 Ноя 2020, 15:30

Гайд для твого бренду: Як успішно вести бізнес-сторінку в Instagram та Facebook

Автор материала

Соціальні мережі сьогодні потрібні не лише для розваги, але й у веденні бізнесу. Це своїм прикладом щодня показують тисячі відомих компаній, за якими ви слідкуєте особисто, або купуєте товар, побачивши їхню рекламу. Часом користувачі й самі не розуміють, як стрічка новин так вчасно пропонує потрібну річ. Гадаєте, це доля? Ні, лише правильна реклама.

Поки ви тільки думаєте, чи потрібно розвивати сторінку вашого бренду в соціальних мережах, інші вже активно постять і знаходять нових покупців в Instagram та Facebook.

Хочете так само, але не знаєте з чого почати?

Адже розвивати сторінку — це не просто зробити кілька фото та автоматично прорекламувати декілька постів.

Твоя сторінка мусить спершу зробити тебе корисним та впізнаваним, і лише тоді почне приносити продажі.

Ми підготували кілька порад для вашого профілю, щоб бути цікавим та продавати успішно.

Робіть красиво

Соціальні мережі — це завжди про якісне зображення, не важливо — це сторінка з естетичними світлинами чи шок-контент. Створити візуально привабливу стрічку сьогодні можна за допомогою камери на смартфоні, але щоб вас хотіли дивитися та купувати ваш продукт, краще довірити цю справу професіоналам.

Визначте свою цінність та розкажіть про неї

У потенційного клієнта/покупця не має виникати питання, чому саме ВИ. Добре подумайте, чим у своїй ніші ви вирізняєтеся та що можете запропонувати та подайте це під смачним соусом.

Для цього проаналізуйте сторінки конкурентів та зверніть увагу на те, чого чекає аудиторія.

Якщо у вашій сфері є певні стандарти у подачі інформації — спробуйте відійти від них.

До прикладу, якщо ваш бізнес — аптека, не обов’язково лише фотографувати товар на полицях та використовувати зелений колір. Знайдіть те, чим ви відрізняєтеся від інших: нехай це будуть кольори, наповнення або просто стиль подачі інформації.

Розповідайте про складне просто

Яким специфічним не був би ваш бізнес — і про косметику, і про бетон можна розповідати просто та креативно. Пишіть так, щоб тексти були зрозумілими та відповідали іміджу компанії.

Користувачі полюблять вас, якщо зрозуміють.

Особливо уважно перегляньте шапку свого профілю — нехай інформація буде чітка та красиво подана. Уникайте складних слів та великої кількості емоджі, символів.

Будьте корисними

Ми вже знаємо ваші сильні сторони. Тепер час подумати про те, чим ви можете бути корисними для читача.

Продаєте натуральну косметику? Тоді розкажіть про догляд для різних типів шкіри та лайфхаки, які жінки шукають на форумах або обговорюють серед подруг. Створюєте мобільний додаток? Покажіть переваги, які отримає користувач, розкажіть про тренди цього сезону, поясніть, як можна оптимізувати роботу.

Люди завжди шукають для себе користь та вигоду, і саме ви можете її дати.

Не поспішайте працювати на продажі

Ваш профіль у соціальній мережі — це аудиторія, серед якої — багато майбутніх покупців.

Не поспішайте рекламувати всі публікації, щоб отримувати продажі.

Працюйте спершу над впізнаваністю бренду та якістю і користю ваших публікацій, тоді продавати буде значно простіше, і ви не витратите зайвих ресурсів на рекламу.

Креативте!

Згадайте останню рекламу, яка вас зачепила і після якої ви справді купили товар. Скоріш за все, вона була дуже цікавою, якщо виділилася серед тисяч інших.

Змініть погляд на звичні речі, грайтеся зі словами, кольорами та стилями.

Хай ваш ринок дуже великий — знайдіть, чим виділитися!

Вдавайтеся у деталі

Соціальні мережі працюють за алгоритмами, які постійно змінюються. Звикайте спершу вивчати питання, не працюйте навмання.

Для успіху соцмереж має значення кожна світлина, текст та хештег.

Вчіться зважати на кожну, на перший погляд, дрібницю. Читайте, досліджуйте, слідкуйте за кращими.

Соціальні мережі — дуже потрібний та крутий канал для комунікації. Він може допомагати вам, якщо правильно вибудувати роботу. Ваші сили та кошти можна буде вкласти значно вигідніше, якщо ви знаєте, що і як потрібно робити. А якщо не знаєте — довіряйте свої сторінки тим, хто добре розуміє, як працюють соцмережі, та відчуває тренди.

Автор
06 Ноя 2020, 15:30
Расскажите друзьям про новость