Семюел Л. Джексон і кросівки Superstar: adidas довів, що легенди не старіють
08 Лип 2025, 15:38

Семюел Л. Джексон і кросівки Superstar: adidas довів, що легенди не старіють

Вражаючий стиль, мінімалізм, елегантна чорно-біла естетика — і це лише візуальна частина нової кампанії, яку adidas Originals разом з агентством Johannes Leonardo запустили для реклами кросівок Superstar.

У ролику знявся актор Семюел Л. Джексон. У тизері «Pyramids» він розмірковує про дивовижну довговічність пірамід, а у відео «Clocks» розповідає про велич годинників, що стоять поза швидкоплинною модою.

Обидва сюжети метафорично підкреслили позачасову сутність кросівок Superstar, а кадри із появами лідерів сучасної культури лише посилили цей меседж.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Серед цих лідерів — співачка Міссі Елліотт, скейтбордист Марк Гонсалес, реперка GloRilla, співак і автор пісень Teezo Touchdown, зірка К-попу Jennie та інші.

Обидва рекламні ролики були спродюсовані компанією Division.

Модель кросівок Superstar з’явилася на світ у 1969 році як баскетбольне взуття. До 1970 року вони вже завоювали прихильників за межами майданчика. У 1986 році гурт Run-DMC віддав данину поваги бренду та улюбленим кросівкам Superstar у пісні «My adidas». З тих пір взуття асоціюється із модою, музикою та культурою.

Нова робота опирається на кампанію adidas The Original, запущену у березні цього року із меседжем «потрібен лише один, перш ніж їх може бути тисяча».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео