Український fashion-ритейлер INTERTOP випустив нову колекцію у співпраці з українським анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня». Це ліцензійна колекція дитячого і дорослого одягу та аксесуарів, що складається з футболок, світшотів та шоперів з унікальним дизайном, натхненним мультфільмом.
«Мавка. Лісова пісня» – найочікуваніший український анімаційний фільм останніх років за мотивами драми-феєрії Лесі Українки. Мультфільм просуває та популяризує автентичну українську культуру і спадщину на весь світ та привертає увагу дітей та дорослих до екологічних проблем через образи героїв.
Відтепер ця світла історія дружби, кохання, сміливості та магії перенеслася ще й у ліцензійну колекцію. У неї увійшли речі із зображеннями ключових героїв: Мавки, Жабокиця, Чорної лелеки, Шустя, Гука та інших, а також рун і автентичних українських орнаментів.
“Колекція INTERTOP x MAVKA сприятиме поширенню нашої культури та мистецтва у світі, а також залученню нових шанувальників української анімації. Партнерство з Мавкою було дуже важливим для INTERTOP, як для провідного українського fashion-ритейлера, адже цей проєкт підкреслює зв’язок компанії з національною культурою, нашу підтримку таких значущих дитячих проєктів та української мультиплікації” — коментує маркетинг-директорка INTERTOP Ukraine, Марія Самплавська.
“Ми радіємо, що Всесвіт Мавки виходить за межі мультфільму і дарує емоції вживу. Колекція INTERTOP x MAVKA неймовірно стильна. Ми вдячні команді INTERTOP за надзвичайну оперативність та залученість у проєкт. Щасливі працювати разом і впевнені в успіху колекції” — Тетяна Рубан, директорка Nerd agency, ліцензійної агенції FILM.UA Group.