Для музею Чорного моря створили айдентику
01 Чер 2023, 14:28

Для музею Чорного моря створили айдентику

Все, що зберігає темне, холодне море, складно розглянути, доки не опинишся на самому дні. У разі Чорного моря, поки що, це неможливо. Але є варіант — побачити ці всі скарби у музеї. Brain Tank створили айдентику для Центрального військово-морського музею України, який 20 років дістає та зберігає скарби Чорного моря.

Для креативної команди Brain Tank саме Чорне море й стало джерелом натхнення у роботі над створенням незвичайної музейної айдентики.

Андрій Франчук, креативний директор: 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Сьогодні розвиток музейної культури в Україні та світі вийшов на новий рівень. Музеї — це вже не про нудне проведення часу і не про «змусили». Люди із задоволенням відвідують музеї з метою саморозвитку, підвищення емоційного інтелекту; у музеях організовуються рейви, весілля тощо. Яких тільки музеїв не існує. Швидше за все, десь існує музей, якого «не існує» або музей з експонатами, яких «немає». До речі, один з таких експонатів з’явиться у столиці. 

Наш музей унікальний тим, що більшість його експонатів лежать на дні Чорного моря, їх не видно. Нашим завданням було грамотно обіграти це в айдентиці, зрозуміло та красиво. І на світовому рівні».

Олександра Трачук, арт-директор проєкту:

«У процесі роботи над креативною ідеєю ми знайшли алегорію, що водна гладь — це інформаційна перешкода між морським артефактом і відвідувачем музею, який потенційно може побачити цей артефакт. У роботу було взято технічний прийом — блюр, який може провести паралель із цією алегорією, його ми й зробили основною фішкою айдентики.

Адже що робить музей? Він долає перешкоду між об’єктом та людиною. Що робимо ми? Показуємо, як виглядають ці об’єкти під водою, щоб людям захотілося прийти в музей і подивитися, як вони виглядають наживо».

Юлія Ясьмо, проджект-менеджер проєкту:

«Для логотипу було знайдено просте рішення. У бога водної стихії є відомий знак — тризуб Посейдона. Він, насамперед, візуально лініями перегукується з державним символом — Тризубом самої України. Далі, оскільки це музей про море, ми подумали, ну як обійтися у морі без якоря? І поєднали три символи, отримавши за підсумком зрозумілий логотип для українського музею про море. І подивіться, як все заграло».

Для інформації:

Центральний військово-морський музей України офіційно знаходиться в Криму, але у зв’язку з анексією півострова, адміністрація та науковий склад музею наразі працюють у Києві на території Національного військово-історичного музею.

Розкажіть друзям про новину