Для морозива Monaco створили гіпнотичні ролики
29 Апр 2020, 15:25

Для морозива Monaco створили гіпнотичні ролики

Агенція Banda створила рекламну кампанію для морозива, щоб заохотити залишатися дома і смакувати Monaco. А тих, хто все-таки вийшов з дому, вирішили затягнути назад гіпнотичними бордами.

«На карантині усіх кудись так і тягне: то до друзів, то на пікнік, то просто на вулицю. І було б набагато безпечніше, якби в ці спокусливі моменти щось затягувало нас назад, додому. Наприклад, морозиво Monaco», — зазначили в агенції.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Расскажите друзьям про новость