Спадщина неймовірно успішної кампанії Got Milk? живе досі. Це кампанія із заохочення споживання коров’ячого молока, яка була створена рекламною агенцією Goodby Silverstein & Partners для Ради молокозаводів Каліфорнії в 1993 році і пізніше ліцензована для використання молокозаводами і молочними фермерами.
Бруклін Бекхем, Елла Траволта і Сейлор Брінклі Кук показали молочні вуса, тільки на рослинній основі, на честь легендарної активації, колись створеної їхніми батьками Девідом Бекхемом, Келлі Престон і Крісті Брінклі, сподіваючись надихнути нову еру любителів молока.
Молоді інфлюенсери стали одними з нових лиць рекламної кампанії бренду Silk Next Milk, яка має з’явитися у соціальних мережах та на білбордах у Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Лас-Вегасі.
У зйомках взяв участь також ді-джей Майлс Б. О’ніл, син Шакіла О’Ніла, до якого також приєдналися його брати та сестри Шаріф, Ме’Ара, Шакір та Аміра.

Кук, яку мати Крісті Брінклі виховала як вегетаріанку, розповіла журналу People Magazine, що їй дуже хотілося брати участь у чомусь, чим її мати могла б пишатися.
Девід Колбуш, головний креативний директор креативного агентства Orchard, яке стоїть за проектом, розповів, що команда була здивована кількістю талантів, які були зацікавлені в участі у кампанії, оскільки вони уявляли лише одне чи два імені. Навіть «тато Елли Траволти» прийшов на знімальний майданчик, щоб допомогти за лаштунками.
У зв’язку зі зростанням конкуренції на ринку рослинного молока Orchard вирішив створити культову ініціативу для Silk Nextmilk, яка на смак нагадує коров’яче молоко, і запустити її в наступне покоління.
Шанувальники також можуть стати частиною цієї кампанії за допомогою нового фільтра для вусів на основі рослинного Silk у TikTok, що дає можливість виграти річний запас безкоштовного Silk Nextmilk, а також можливість бути представленими на білборді на Таймс-сквер.