Креативна агенція Drama Queen створила кампейн для нового продукту Біло — сиру-хмаринки. Головну роль у рекламі зіграла дизайнерка та рестораторка Даша Кацуріна.
Центральним елементом кампанії є новий продукт Біло — сир-хмаринка в упаковці 200 г, яка була задумана як корисний перекус. Цей сир має великі грудочки, які можна їсти руками безпосередньо з упаковки. Перед командою агенції стояла непроста задача — підштовхнути людей їсти кисломолочний сир сам по собі, без сметани, варення чи меду.
В основі ідеї кампейну лежить метафора хмаринок, що символізують грудочки сиру Біло. Вона стала головним візуальним елементом усіх матеріалів кампанії: від ролика та пакування до цінників на поличках магазинів.
Героїнею ролика стала підприємиця Даша Кацуріна, яка приміряла два образи: казковий і реальний. Для ідеального світу Даша постала у вигляді мрійливої принцеси, а для «реального життя» — самою собою. Дизайнерка отримує задоволення від насиченого темпу свого життя, а її мінімалістичний та трохи хаотичний стиль близький багатьом, хто живе у подібній швидкості.
Агенція створила стратегію, різні адаптації ролика та зовнішню рекламу разом з командою маркетингу Білоцерківської агропромислової групи. Матеріали показуватимуть в супермаркетах, фітнес-центрах та ТРЦ міст України.
Окрім рекламного ролика, Drama Queen супроводжували розробку дизайну пакування для нового продукту. Дизайн упаковки був створений у співпраці зі студією Gram.
Ролик знімали з київським продакшном Family та режисеркою Лізою Рудою.