08 Дек 2020, 14:22

Дайджест digital новин у листопаді від NGN.agency

NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу. Тож агенція ділиться неочікуваними оновленнями за листопад.

  • Foursquare (пам’ятаєте такий додаток?) представив Marsbot — аудіогід для піших прогулянок, який буде вам «нашіптувати» рекомендації і забавні факти про місця, де ви знаходитесь. Опцію обіцяють зробити доступною по всьому світу. Це також може стати крутим рекламним інструментом.
  • Instagram додає новий окремий розділ з монетизацією. Можна буде заробляти на своїх відео на IGTV. Instagram прийняв курс на активне «обілення» ринку блогерів на своїй плафтормі. Нещодавно вони офіційно оголосили, що за приховану, неявну, «нативну» рекламу блогерів — в тому числі і в СНД — будуть офіційно карати.
  • У stories для деяких користувачів з’явилися ефекти анімації — різні для кожного шрифту. Тут головне, не перестаратися з ефектами, щоб ваші stories не виглядали нечитабельно. Всього в міру.
  • Також, Інстаграм запустив новий формат «Гайди». Це можливість зібрати всі лонгріди по темах. Дуже зручно та робить Інстаграм більш структурованим, що полегшує пошук інформації.
  • В Tik Tok скоро можна буде перемикатися між трьома розділами — «Підписик», «Рекомендації» та «Вчимося». В останньому розділі з’являться інформаційні та навчальні ролики з мистецтва, кулінарії та інших тем. Раніше TikTok вже писав, що прагне збільшити кількість освітнього контенту, щоб розбавити танцювальні та музичні відео. Під час пандемії у користувачів змінилися переваги, з’явився запит на DIY і освітній контент.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео