Цього тижня виробник напоїв Coca-Cola заявив, що очікує уповільнення споживчого попиту протягом найближчих місяців, оскільки інфляція не показує жодних ознак зниження.
Натомість він намагатиметься повернути на ринок свої скляні пляшки, намагаючись створити більш доступні варіанти напоїв із багаторазовою упаковкою.
Спочатку компанія випробуває скляні пляшки на ринках Латинської Америки, Африки та Гонконгу, а потім представить нову ініціативу щодо багаторазових пляшок на південному заході США.
В іншому місці гонконгський офіс Coca-Cola розпочав роботу з повернення скляних пляшок у місті та буде доступний для Coca-Cola, Coca-Cola No Sugar, Sprite, Fanta, Schweppes Cream Soda та Soda Water.
Цікаво, що Kochakaden Craftea Lemon Tea та Peach Tea вперше приєднаються до асортименту в упаковці зі скляних пляшок.
Бренд заявив, що, прийнявши прозорий дизайн пляшок для всіх напоїв, споживачам буде зручніше повертати їх на завод з розливу для очищення, дезінфекції та повторного наповнення.
Щоб бути ще більш екологічними, скляні пляшки будуть складатися на 60% з переробленого скла і важитимуть на одну третину менше, ніж попередні версії, що зробить їх зручнішими для тримання в руці у спекотний день.
Більше того, обсяг пляшки збільшиться з 192 мл до 250 мл, що дозволить споживачам отримати більше віддачі від витрачених коштів.
Чи стане багаторазова упаковка новим рухом у справі спасіння Землі? Ми, звісно, на це сподіваємось.