«Читати — завжди ОК!»:  Yakaboo провів ребрендинг
21 Май 2021, 13:52

«Читати — завжди ОК!»: Yakaboo провів ребрендинг

За 16 років Yakaboo став найбільшим в Україні книжковим інтернет-магазином. Тут продається понад 300 000 книжкових тайтлів 71 мовою. Розвивається власне видавництво Yakaboo Publishing. Скоро запуститься додаток-читалка. Але за останні роки українці стали менше читати. Всього 27% — регулярні читачі, в Європі цей показник майже у 2 рази вище.

Перед креативниками з Madcats стояла мета провести ребрендинг книжкового інтернет-магазину, оновивши стратегію, дизайн та комунікації.

Madcats хотіли відкрити для бренду нові горизонти. Тому стратегія не про продаж книг, а про популяризацію читання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Поспілкувавшись з читачами про життя, книги, і не тільки, в агенції зрозуміли: коли ти усі вихідні залипав у тренди ютубу, то в понеділок стає прикро за безцільно витрачений час. А ось якщо встиг розкрити книгу — то все ок.

Тож стратегія Yakaboo: «У будь-якій незрозумілій ситуації — читай».

Новий слоган: «Читати — завжди ОК!». Madcats створили конструктор, який зберігає центральний сенс «Читати — ОК», але дозволяє прикласти його до будь-якого контексту. Читати на зупинці — ОК, читати до світанку — теж ОК, читати, а не скролити фід — це дуже навіть ОК!

«Ми мріємо, щоб книги знову стали джерелом знань, сил, натхнення і впевненості для українців. Ми хочемо змінити ставлення до читання в Україні і повернути книгу в життя українців», — зауважив співзасновник Yakaboo Юрій Кривошея.

Yakaboo хоче допомогти українцям знову полюбити книги. Для цього бренд запускає культурні та соціальні проекти. Перший з них, національна ініціатива «Ya_читаю», стартував 21.05.

Madcats хотіли зробити дизайн, який зможе передати любов до читання — актуальним для цифрової епохи шляхом.

Логотип розробили навмисно простий, але насипали у нього родзинок — перевернули вертикально, як назву книги на корінці, що стоїть на полиці.

Дві крапки над новим логотипом «У» — це не помилка, і навіть не хюґе. Це роги яка — легендарного бренд-персонажа. Втім, у дуже модерністській інтерпретації.

Від старої айдентики дизайнери Madcats залишили колір, проте зробили його відтінок більш енергійним та виразним.

І, звісно, створили гнучку дизайн-систему — контейнер, який уміє структурувати контент всередині себе.

Расскажите друзьям про новость