Торгова марка збитих вершків Cardi B Whipshots, в складі з горілкою, стартувала з кампанією, яка дебютувала в Instagram суперзірки Cardi B і буде розповсюджуватися в різних соціальних мережах.
Кампанію продукту від Starco Brands, очолює серія зображень, на яких Карді Б у білій сукні насолоджується коктейлями з Whipshots під час вечірки високої моди.
Світлини були зроблені фотографом і режисером Жора Францісом, який часто працює з артисткою, зокрема режисером відео на один з її хітів «Money».
Бренд продаватиме свої перші три смаки (карамель, мокко та ваніль) за допомогою обмеженої щоденної розпродажі, в якій перші 500 зареєстрованих людей, зможуть придбати максимум дві банки. Дроп закінчиться 31 грудня.
Незважаючи на те, що кампанія імітує вечірку, Росс Склар, генеральний директор Starco Brands, каже, що Whipshots, створення якої тривали чотири роки, призначена для використання для всіх демографічних типів в різних ситуаціях. Ця інновація може спрацювати на будь-якому святі, чи то в університетських містечках чи у книжкових клубах мам.
На відміну від багатьох спонсорів знаменитостей, Cardi B, яка має частку в Whipshots, бере участь у всіх аспектах маркетингу бренду.
Кампанія також підкріплена закадровим відео, яке включає монтаж кадрів із найбільш провокаційної фотосесії. Cardi B і Whipshots 4 грудня в координації з Groot Hospitality в Маямі проведуть VIP-вечірку, на якій виступлять Cardi B і головний міксолог Starco Роб Флойд.
Лос-Анджелесська агенція The Woo керувала креативом і стратегією бренду.
Сукня Карді Б на фотографіях була натхненна обкладинкою альбому 1965 року «Whipped Cream and Other Delights» Херба Альперта та Tijuana Brass. Верх сукні виготовлений із самого Whipshots.
Продукція бренду стане доступною на його веб-сайті та в роздрібній торгівлі — не тільки в алкогольних магазинах — десь після грудня. Хоча ця кампанія існуватиме лише через соціальні мережі, Whipshots, швидше за все, рекламуватиметься як частина «партнерства брендів» для подій, таких як «Греммі», кінофестиваль Санденс і Суперкубок, а також для особливих випадків, таких як Хеллоуїн, День Святого Патрика та весняні канікули.