Cadbury перезняв зворушливу історію про подарунок на День народження мами
08 Січ 2024, 14:04

Cadbury перезняв зворушливу історію про подарунок на День народження мами

Кондитерська компанія Cadbury повернулася до однієї зі своїх найвідоміших реклам «Mum’s Birthday», щоб відзначити свій 200-річний ювілей.

Оригінальний ролик, випущений у 2018 році, показував дівчинку, яка купує шоколадку Cadbury Dairy Milk для своєї мами на день народження і розплачується пластиковою каблучкою та ґудзиками — валютою, яку люб’язно приймає власник магазину.

Новий ювілейний ремейк реклами сфокусувався на тій самій історії та трьох головних героях крізь віки, починаючи зі сцени 1824 року і закінчуючи версією 2018 року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Акторський склад оригінальної реклами повернувся для нового ролика, у якому використали поєднання дублерів та постпродакшну, щоб допомогти зіркам, усім старшим на кілька років, злитися з оригінальними кліпами.

Ролик був розроблений Girl&Bear, підрозділом агентства VCCP. Кампанія також включає набір краудсорсингових соціальних та зовнішніх рекламних роликів, які містять реальні фотографії, надіслані британцями, що демонструють різні способи, якими шоколад Cadbury відіграв роль у житті людей.

Кампанія також обіцяє привернути увагу до історії дизайну бренду. Ілюстратори були залучені до роботи над окремою серією ностальгічної зовнішньої реклами, натхненної брендингом, упаковкою та кампаніями Cadbury з різних років, а партнер бренду, агентство Bulletproof, допомогло створити лімітовану серію упаковок для батончиків Dairy Milk, натхненну класичним дизайном.

Розкажіть друзям про новину