Кішка хейтить вашого хлопця? Придбайте обранцю парфум. LOLA MullenLowe та Lynx довели, що інноваційний продукт може змінити правила привабливості. Дослідження, проведене компанією Censuswide, показало, що 60% власників котів не будуть зустрічатися з тими, хто не подобається їхньому коту.
Тому LOLA MullenLowe створила «Lynx with Catnip» — перший в історії аромат для тіла, наповнений котячою м’ятою — природним афродизіаком для котячих — розроблений, щоб зачарувати як людей, так і їхніх котів.
Котяча м’ята — рослина з родини м’ятних, яка містить непеталактон — сполуку, що імітує котячі феромони, завдяки чому коти миттєво тягнуться до неї. Тепер, вперше, вона була розлита у пляшки у вигляді вишуканого аромату. І що в результаті? Аромат настільки інтригуючий, що навіть найпідліші коти падатимуть до ваших ніг. Агентство працювало з експертами-парфумерами Lynx протягом року, щоб створити аромат, який сподобається як людям, так і котам, додавши пеларгонію, мускатний горіх і кедр у ретельно збалансованому поєднанні.
«Як тільки ми помітили такий потужний інсайт, ми просто повинні були створити продукт на його основі. Але це було непросте завдання. На щастя, у нас був сміливий клієнт, готовий взятися за це. Завдяки їхньому досвіду в розробці ароматів ми не просто створили кампанію — ми створили унікальний продукт», — заявив Томас Остілья, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe.
«Впевненість — це ключ до успіху, але давайте будемо чесними, якщо її кіт не на борту, у вас проблеми. З «Lynx with Catnip» ми даємо хлопцям перевагу. Ця ідея виводить нашу мету як бренду і нашу платформу «The Power of a Fragrance» на абсолютно новий рівень», — додала Керолайн Грегорі, глобальний бренд-директор AXE & Lynx.