23 Кві 2024, 17:28

Бренд джину Раяна Рейнольдса створив пляшку, натхненну Дедпулом

Бренд джину Aviation American Gin об’єднався з «Дедпул і Росомаха» від Marvel для випуску пляшки, натхненної фільмом.

Ця співпраця знаменує собою перший для Aviation Gin запуск колекційного пакування, пропонуючи шість пляшок, прикрашених фірмовими мотивами Дедпула. Пляшки, розроблені рекламною компанією Maximum Effort Раяна Рейнольдса та дизайн-агенцією Sandstrom Partners, є витонченим поєднанням чорного скла, червоних акцентів та металевих деталей. На кожній з них зображено унікальну ікону Дедпула, а сам корпус нагадує його культовий червоний костюм.

Цей маркетинговий хід є розумною грою на подвійній ролі Рейнольдса як співвласника Aviation Gin та актора, який грає Дедпула.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Я відкрив для себе Aviation American Gin під час зйомок першого фільму про Дедпула, — розповідає голлівудський актор. — Тоді Aviation був недостатньо великим, щоб бути прив’язаним до великого літнього фільму, і Дедпулу пощастило, що у нього взагалі не було спонсорів. Кілька сотень тижнів і випивки — і ось ми тут! Вони так швидко ростуть, чи не так?»

Незважаючи на те, що це спеціальне видання, ці пляшки об’ємом 750 мл будуть коштувати стільки ж, скільки і оригінальний Aviation American Gin. Вони також наповнені тим самим «ідеально свіжим, м’яким джином, який знають і люблять шанувальники Aviation American Gin».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео