Бренд декоративної косметики та Театр Франка оголосили про партнерство
25 Бер 2025, 10:42

Бренд декоративної косметики та Театр Франка оголосили про партнерство

Український бренд декоративної косметики Lamel об’єднався у творчому партнерстві з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка. Протягом року акторки театру перевтілюватимуться у своїх героїнь з косметикою Lamel. 

За 105 років це перше б’юті-партнерство в історії Театру Франка.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Lamel Україна 🇺🇦 (@lamel.cosmetics.ua)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Партнерство — це коли мистецтво та бізнес знаходять спільну мову у створенні неймовірних речей, зокрема, на театральній сцені та за її лаштунками. Ми вдячні бренду Lamel за оновлення косметичних засобів для театру. Це не просто жест підтримки, а вияв щирої уваги до мистецтва, його естетики й самобутності», — говорить Євген Нищук, генеральний директор та художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.

Для Наталії Яроменко, засновниці Lamel, дружба з театром у такий креативний спосіб — логічний жест уваги від бренду. Таким чином мистецтво та бізнес взаємодоповнюватимуть один одного.

Розкажіть друзям про новину