Бренд декоративної косметики та Театр Франка оголосили про партнерство
25 Бер 2025, 10:42

Бренд декоративної косметики та Театр Франка оголосили про партнерство

Український бренд декоративної косметики Lamel об’єднався у творчому партнерстві з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка. Протягом року акторки театру перевтілюватимуться у своїх героїнь з косметикою Lamel. 

За 105 років це перше б’юті-партнерство в історії Театру Франка.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Lamel Україна 🇺🇦 (@lamel.cosmetics.ua)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Партнерство — це коли мистецтво та бізнес знаходять спільну мову у створенні неймовірних речей, зокрема, на театральній сцені та за її лаштунками. Ми вдячні бренду Lamel за оновлення косметичних засобів для театру. Це не просто жест підтримки, а вияв щирої уваги до мистецтва, його естетики й самобутності», — говорить Євген Нищук, генеральний директор та художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.

Для Наталії Яроменко, засновниці Lamel, дружба з театром у такий креативний спосіб — логічний жест уваги від бренду. Таким чином мистецтво та бізнес взаємодоповнюватимуть один одного.

Розкажіть друзям про новину