Український бренд декоративної косметики Lamel об’єднався у творчому партнерстві з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка. Протягом року акторки театру перевтілюватимуться у своїх героїнь з косметикою Lamel.
За 105 років це перше б’юті-партнерство в історії Театру Франка.
«Партнерство — це коли мистецтво та бізнес знаходять спільну мову у створенні неймовірних речей, зокрема, на театральній сцені та за її лаштунками. Ми вдячні бренду Lamel за оновлення косметичних засобів для театру. Це не просто жест підтримки, а вияв щирої уваги до мистецтва, його естетики й самобутності», — говорить Євген Нищук, генеральний директор та художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.
Для Наталії Яроменко, засновниці Lamel, дружба з театром у такий креативний спосіб — логічний жест уваги від бренду. Таким чином мистецтво та бізнес взаємодоповнюватимуть один одного.