Боєць бригади «Азов» став обличчям кампанії українського бренду одягу
20 Лют 2025, 10:24

Боєць бригади «Азов» став обличчям кампанії українського бренду одягу

Відділ фандрейзингу бригади «Азов» АЗОВ.ONE та бренд одягу Riot Division випустили благодійний дроп худі. 

Худі має класичну вишивку «4308» та представлено у двох кольорах — чорний і графіт. Окрім цього, тут є кишеня-кенгуру з прихованою кишенею на блискавках. 

Обличчям кампейну став військовий бригади «Азову» й актор Олександр «Сей» Лаптій, який також зіграв одну з головних ролей у відеогрі S.T.A.L.K.E.R. 2.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину