Боєць бригади «Азов» став обличчям кампанії українського бренду одягу
20 Лют 2025, 10:24

Боєць бригади «Азов» став обличчям кампанії українського бренду одягу

Відділ фандрейзингу бригади «Азов» АЗОВ.ONE та бренд одягу Riot Division випустили благодійний дроп худі. 

Худі має класичну вишивку «4308» та представлено у двох кольорах — чорний і графіт. Окрім цього, тут є кишеня-кенгуру з прихованою кишенею на блискавках. 

Обличчям кампейну став військовий бригади «Азову» й актор Олександр «Сей» Лаптій, який також зіграв одну з головних ролей у відеогрі S.T.A.L.K.E.R. 2.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео