Rocket запустили рекламну кампанію про ті моменти, коли потрібна доставка їжі
05 Мар 2021, 12:32

Rocket запустили рекламну кампанію про ті моменти, коли потрібна доставка їжі

Banda запустила першу рекламну кампанію для Rocket і в лончевій кампанії не стали зосереджуватись на бренді, а поставили за мету розвинути звичку замовляти доставку як таку. Орієнтувалися на людей, хто цього ще не робив.

Після досліджень Banda зрозуміли – на даному етапі нашій людині треба просто пояснити, коли слід викликати Rocket. Щоб упізнавши себе в ситуації з реклами, він точно знав що робити. 

Rocket Moments – це моменти життя, коли раптом, терміново, супер-швидко, тут і зараз потрібна їжа. У всіх таке було, та ніхто досі не знав, як це назвати та що з ним робити. Креативники дали їм ім’я та назавжди присвоїли собі. Тепер, коли з похмілля хочеться бургер – це Rocket Moment #13. Коли чекаєш гостей– Rocket Moment #4, а коли голодний повертаєшся з роботи – цьому назва  Rocket Moment #18  і ніяк інакше.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ідея ролика – перетворити ці моменти у справжню драму. Передати всю жорстокість похмільного ранку, невимовну тугу за забутим судочком і світлу радість людини, що отримала зарплатню. Для передачі драматизму ролики зняли у кіношному стилі, використовуючи типові мізансцени та кольорові схеми. Режисера вибрали спеціально нерекламного: це був Стас Капралов, чия стрічка “Пік страху” нещодавно дебютувала в прокаті на великих екранах. Так само, як і в фільмі, творчий тандем Капралову склав оператор Євген Усанов. Продакшн — shelter.film.

Аутдор продовжив тему Рокет моментів. Максимально їх розтиражвувавши, ми зайняли всі можливі поверхні – бігборди, метролайти, вулиці та стіни будинків.

Расскажите друзьям про новость