Banda запустила першу рекламну кампанію для Rocket і в лончевій кампанії не стали зосереджуватись на бренді, а поставили за мету розвинути звичку замовляти доставку як таку. Орієнтувалися на людей, хто цього ще не робив.
Після досліджень Banda зрозуміли – на даному етапі нашій людині треба просто пояснити, коли слід викликати Rocket. Щоб упізнавши себе в ситуації з реклами, він точно знав що робити.
Rocket Moments – це моменти життя, коли раптом, терміново, супер-швидко, тут і зараз потрібна їжа. У всіх таке було, та ніхто досі не знав, як це назвати та що з ним робити. Креативники дали їм ім’я та назавжди присвоїли собі. Тепер, коли з похмілля хочеться бургер – це Rocket Moment #13. Коли чекаєш гостей– Rocket Moment #4, а коли голодний повертаєшся з роботи – цьому назва Rocket Moment #18 і ніяк інакше.
Ідея ролика – перетворити ці моменти у справжню драму. Передати всю жорстокість похмільного ранку, невимовну тугу за забутим судочком і світлу радість людини, що отримала зарплатню. Для передачі драматизму ролики зняли у кіношному стилі, використовуючи типові мізансцени та кольорові схеми. Режисера вибрали спеціально нерекламного: це був Стас Капралов, чия стрічка “Пік страху” нещодавно дебютувала в прокаті на великих екранах. Так само, як і в фільмі, творчий тандем Капралову склав оператор Євген Усанов. Продакшн — shelter.film.
Аутдор продовжив тему Рокет моментів. Максимально їх розтиражвувавши, ми зайняли всі можливі поверхні – бігборди, метролайти, вулиці та стіни будинків.