Анімований ролик розповів правду про життя українців під час війни
04 Лис 2022, 10:16

Анімований ролик розповів правду про життя українців під час війни

З початку активних бойових дій третина українців були вимушені покинути свої домівки та їхати в більш безпечні міста або закордон, близько 8 мільйонів були переміщені в межах України. 24 лютого різні куточки України згуртувались та прийняли один одного, хоча це було не завжди просто.

Тому молочний бренд ҐоКарпати вирішив підтримати українців в цій складній ситуації, нагадавши про головне. Разом з агенцією Bickerstaff.734 вони випустили анімовану стрічку про українську родину і те, як кожен з українців переживав перші місяці війни разом. 

У мультфільмі представлені абсолютно різні герої, з різними захопленнями та вподобаннями – все, як в житті. Серед героїв – Дід Микола, який спить в неочікуваних місцях, Марія і Катруся студентки-тіктокерки, Василь айтішник, Олена, що захоплюється езотерикою, Семен, що грає на домрі, а ще кіт Мурзик, собака Грифон і гучний, але такий рідний сімейний затишок.

Для нас було важливо розповісти правду, про яку всі інші мовчать – ми розповіли про те, як ми сварилися, не могли порозумітися, але згодом все владнали і стали ще міцнішими та люблячими. Ми показали всю історію країни на прикладі однієї родини. І як в будь-якій родині показали, що у всіх нас бувають непорозуміння і недоліки, проте ми змінюємося, прислухаємося, і любимо одне одного попри все.
Марія Кочуренко
стратегиня Bickerstaff.378

ҐоКарпати – бренд питного та ложкового кефіру просто з Карпат – саме цей регіон прихистив багатьох українців, які втратили свою домівку. 

“24 лютого змінило усіх нас, тож і наш бренд ҐоКарпати змінився. Ми підтримуємо один одного та продовжуємо підтримувати всіх українців, адже ми одна велика родина, де усі різні, але такі рідні. Ми сильні, коли ми всі разом. Наша сила – в єдності. Це найсильніша риса УКРАЇНЦІВ!” – розповідає Оксана Андрушко, директорка з маркетингу компанії Галичина. 

ҐоКарпати та креативна агенція Bickerstaff.734 також продовжили цю історію на пакуванні продукції. Героїв з мультфільму тепер можна побачити на поличках магазинів, а діджитал-агенція Moko розкриває історію кожного героя з ролику окремо в соціальних мережах. 

Так-так, ми знаємо, що всі втомилися від війни, але ми хочемо ще раз нагадати про нас самих же в перші тижні-місяці війни. Разом з ҐоКарпати нам дуже хочеться показати, які ми сильні, чому ми такі різні, але такі рідні.
Марія Кочуренко

Розкажіть друзям про новину