AGROLA & UNBROKEN: «Незламні як ти!» — масштабний благодійний проєкт для допомоги ветеранам
21 Бер 2024, 10:00

AGROLA & UNBROKEN: «Незламні як ти!» — масштабний благодійний проєкт для допомоги ветеранам

У перший рік повномасштабної війни проти України один з найбільших українських виробників хліба та кави ПрАТ «Концерн Хлібпром» увійшов до третини українського бізнесу, який попри надскладні умови, перелаштування процесів, евакуацію офісів, складів, працівників та їх родин, продовжив свою роботу: цілодобове виробництво, логістика, постачання продукції зі збереженням її повного асортименту, безперебійне надходження палива та сировини, захист працівників та збереження гарантій для мобілізованих.

Компанія готувалася до цих процесів від початку 2022 року, розуміючи всю небезпеку ситуації в країні, і вже тоді було частково реорганізовано роботу, переплановано та оптимізовано процеси, перерозподілено обов’язки для збереження робочих місць в кризовий період. Так, у якийсь момент працівники виконували не свою роботу, працювали у вихідні та святкові дні, але таким чином реалізовували поставлені завдання та стабільну роботу. 

Водночас Концерн Хлібпром постійно реагував на всі запити про потреби від волонтерів, благодійних організацій, органів влади, сил територіальної оборони, ЗСУ, МВС та інших. Тоді фахівці компанії опрацьовували десятки запитів про допомогу в день, а тонни продукції, будівельні матеріали, генератори та інша допомога Концерну Хлібпром щодня вирушали у найвіддаленіші точки України, її отримували наші захисники, вимушено переселені співвітчизники, жителі деокупованих територій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Готуючи благодійну стратегію 2023 року, Концерн Хлібпром прагнув насамперед підтримати українських воїнів та реалізувати власні далекоглядні соціальні ініціативи, які б передбачали довгострокові проєкти для розвитку суспільства. Компанія вже зараз планує свою стратегію роботи після перемоги й ключовим аспектом вбачає розвиток суспільства, центральною фігурою якого мають стати наші ветерани. Бо від того, як ми житимемо в новому мирному житті, як ми реінтегруємо ветеранів в нормальне життя, напряму залежатиме якість життя цілого суспільства.

Саме тому Компанією було прийняте рішення розпочати масштабний благодійний проєкт для втілення однієї зі складових стратегії бренду AGROLA, спрямованого на розвиток суспільства. Для співпраці було обрано Національний реабілітаційний центр UNBROKEN, де проходять відновлення воїни, які стали на захист нашої країни та кожного з нас, а тепер потребують лікування та реабілітації після поранення чи полону. Програма співпраці отримала назву «Незламні як ти» і нагадує нам про те, що кожен з нас в умовах війни показав свою незламність, але прикладом для нас залишається воїн, який своєю стійкістю та цілеспрямованістю до перемоги вчить нас незламності в боротьбі.

Проєкт триває вже понад рік та розвивається в таких напрямках:
  1. Через флагманський бренд AGROLA Концерн Хлібпром залучає клієнтів до підтримки ініціативи і вже майже рік з кожного найпопулярнішого виробу від ТМ AGROLA з маркуванням «Незламні як ти» Компанія перераховує 50 коп на відновлення поранених воїнів. Кожен, хто бажає доєднатися до ініціативи, просто купує улюблену продукцію за звичайною ціною, доєднуючись до програми, а AGROLA за нього перераховує донат. Таким чином Компанія вже перерахувала UNBROKEN понад 5 000 000 грн.
  2. Співпраця з UNBROKEN реалізовується також через корпоративне волонтерство Концерну Хлібпром: тематичні зустрічі з військовими та їхніми близькими, екскурсії на виробництво, майстер-класи та тренінги. Команда Концерну Хлібпром радо долучається до таких заходів, надихається стійкістю наших воїнів та бере участь у психологічній реабілітації наших захисників і захисниць, яка є такою ж важливою, як і належне медичне обслуговування, процедури та тренування.

Проєкт триває, Концерн Хлібпром активно просуває його через різні медіа майданчики, рекламу в друкованих та електронних змі, бордах, радіо, а також інтегрував його у власні проєкти для популяризації ініціативи серед партнерів, у проєктах для молоді — від дитсадків до студентських кейс-чемпіонатів. З такими проєктами Компанії вдається робити успішні кроки для розбудови та оновлення нашої держави через системну роботу з підтримки воїнів, завдяки яким ми живемо, працюємо, перемагаємо.

Розкажіть друзям про новину