Семюел Л. Джексон просуває «кляті» вітрові електростанції у рекламі снеків з водоростей
01 Сер 2025, 10:19

Семюел Л. Джексон просуває «кляті» вітрові електростанції у рекламі снеків з водоростей

Актор Семюел Л. Джексон об’єднався з компанією Vattenfall, щоб підтримати «кляті» вітрові електростанції.

Vattenfall, що займається природною енергією, експериментує з вирощуванням водоростей як джерела їжі, яке також допомагає відновлювати морські екосистеми. Кампанія має на меті змінити уявлення про морські вітроелектростанції, підкреслюючи їхній потенціал як над, так і під поверхнею води.

Ініціатива, розроблена креативним агентством NORD DDB, акцентує увагу на водоростях, вирощених на вітроелектростанції Vattenfall Vesterhav Syd у Данії. Водорості використовуються для виробництва снеків у рамках пілотного проєкту WIN@sea, який досліджує, як вітроелектростанції можуть сприяти відновленню навколишнього середовища.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Джексон, який перед акторською кар’єрою вивчав морську біологію, висловив особисту прихильність до проєкту. Його участь має на меті привернути ширшу увагу до менш відомих переваг інфраструктури відновлюваної енергетики.

Кампанія запускається на основних ринках Vattenfall, включаючи Великобританію, Швецію, Фінляндію, Німеччину та Нідерланди, і буде показана на телебаченні, в кінотеатрах, в Інтернеті та в друкованих ЗМІ.

Снеки з морських водоростей, створені у співпраці з датською компанією Wavy Wonders, не призначені для ритейлу, але будуть роздані обраним громадам та співробітникам Vattenfall з метою підвищення обізнаності.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео