Постери з арештами журналістів перетворили на фешн-рекламу
30 Лип 2025, 12:31

Постери з арештами журналістів перетворили на фешн-рекламу

На перший погляд, можна подумати, що це рекламна кампанія бренду високої моди. Однак за цими елегантними зображеннями ховається тривожне повідомлення: у 67 країнах свобода слова сьогодні є розкішшю. Нова кампанія від PEN Québec має на меті нагадати про це з усією силою.

Для цієї акції письменницька організація створила серію постерів, на яких зображено реальні арешти чотирьох діячів, що відстоюють свободу слова: алжирського письменника Буалема Сансаля, іранської журналістки Наргес Мохаммаді, камбоджійського репортера Меха Дара та філіппінської письменниці Аманди Ечаніс.

Ці арешти відтворені в постановці, безпосередньо натхненій рекламними кампаніями розкішних брендів. Це навмисний, тривожний контраст, який підкреслює всю абсурдність цих переслідувань.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Граючи на знайомих широкій публіці рекламних посиланнях, кампанія привертає увагу і перетворює вулиці Монреаля на трибуну для письменників, яких змусили замовкнути.

Повідомлення, що супроводжує візуальні елементи кампанії, є однозначним: «Допоможіть нам зберегти свободу слова для всіх». Це заклик до солідарності, а також нагадування про те, що це право, яке часто вважається само собою зрозумілим, сьогодні під загрозою через зростання авторитарних режимів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео