Коли батьківство стає видом спорту, McDonald’s вирішує простягнути руку допомоги виснаженим молодим батькам. Бренд запропонував несподівану пропозицію — оплатити свою їжу свідоцтвом про народження дитини.
Є дні, коли вийти на обід з новонародженим — це справжній олімпійський подвиг. Неправильно закріплене автокрісло, загублена соска, коляска, що застрягла в напівскладеному положенні… І все ж, незважаючи на втому та хаос навколо, потрібно добре харчуватися.
Мережа ресторанів фаст-фуду вирішила з добротою скористатися цим універсальним інсайтом: коли ти стаєш батьком, все стає складним — крім вечері. Звідси і з’явилася несподівана, але надзвичайно добре продумана ідея: у декількох бельгійських ресторанах батьки могли оплатити своє замовлення, пред’явивши свідоцтво про народження дитини.
Розроблена агентством TBWA\Belgium, кампанія грає на простоті жесту та силі повідомлення. Зображення показують мати, яка бореться з неслухняним автокріслом, а також батька на межі нервового зриву через коляску, яка схожа на головоломку. Щоразу одна і та ж заспокійлива обіцянка: «Батьківство — це важко. Вечеря не повинна бути такою».
Активація була запущена в стратегічний момент, між Днем матері та Днем батька, у період, коли увага до батьківства є найсильнішою.