Виявляється, тварини теж переймаються питаннями грошей.
У новій серії рекламних роликів «Human Nature» від платформи обміну криптовалют Coinbase та анімаційної студії Aardman тварини стикаються з заплутаною системою сучасних фінансів.
У рекламних роликах використовуються реальні розмови, а аудіозаписи поєднуються з персонажами-тваринами, щоб зробити діалоги більш привабливими та доступними. У підсумку тварини відверто висловлюють свої думки про вартість життя, економічну невизначеність та фінансові прагнення.
Процес кастингу включав понад 70 самозаписаних прослуховувань і дев’ять повнометражних інтерв’ю, що дало 36 годин записаних розмов. Креативна команда Aardman навмисно уникала бачити обличчя інтерв’юйованих, щоб вибір персонажів базувався виключно на голосі.
Аніматори знімали від 60 до 70 кадрів на день, або близько 2,5 секунди відео, накопичивши загалом 16 400 кадрів за весь проєкт. Загалом Aardman створив 28 унікальних ляльок і виготовив 416 індивідуальних замінників рота, щоб забезпечити тонке і виразне розповідання історії.
Джин Морроу, креативна директорка групи Coinbase, сказала, що платформа підійшла до інтерв’ю «з кількома припущеннями та деякими дослідженнями, але деякі істини вражають сильніше, коли ти чуєш, як десятки реальних людей говорять одне й те саме. Проблеми володіння житлом у нашій поточній фінансовій системі неодноразово піднімалися в інтерв’ю, і з того часу ми повернулися до цієї теми в інших роботах бренду з ще більшою переконаністю».