Ролики платформи обміну криптовалют довели, що навіть тварини мають фінансові проблеми
28 Лип 2025, 17:28

Ролики платформи обміну криптовалют довели, що навіть тварини мають фінансові проблеми

Виявляється, тварини теж переймаються питаннями грошей.

У новій серії рекламних роликів «Human Nature» від платформи обміну криптовалют Coinbase та анімаційної студії Aardman тварини стикаються з заплутаною системою сучасних фінансів.

У рекламних роликах використовуються реальні розмови, а аудіозаписи поєднуються з персонажами-тваринами, щоб зробити діалоги більш привабливими та доступними. У підсумку тварини відверто висловлюють свої думки про вартість життя, економічну невизначеність та фінансові прагнення.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Процес кастингу включав понад 70 самозаписаних прослуховувань і дев’ять повнометражних інтерв’ю, що дало 36 годин записаних розмов. Креативна команда Aardman навмисно уникала бачити обличчя інтерв’юйованих, щоб вибір персонажів базувався виключно на голосі.

Аніматори знімали від 60 до 70 кадрів на день, або близько 2,5 секунди відео, накопичивши загалом 16 400 кадрів за весь проєкт. Загалом Aardman створив 28 унікальних ляльок і виготовив 416 індивідуальних замінників рота, щоб забезпечити тонке і виразне розповідання історії.

Джин Морроу, креативна директорка групи Coinbase, сказала, що платформа підійшла до інтерв’ю «з кількома припущеннями та деякими дослідженнями, але деякі істини вражають сильніше, коли ти чуєш, як десятки реальних людей говорять одне й те саме. Проблеми володіння житлом у нашій поточній фінансовій системі неодноразово піднімалися в інтерв’ю, і з того часу ми повернулися до цієї теми в інших роботах бренду з ще більшою переконаністю».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео