Cкандал на концерті Coldplay: Astronomer залучила Гвінет Пелтроу для антикризового PR
28 Лип 2025, 10:26
PR

Cкандал на концерті Coldplay: Astronomer залучила Гвінет Пелтроу для антикризового PR

Кейс з антикризового PR від Astronomer точно стане взірцем для багатьох спеціалістів з комунікацій.

Адже компанія найняла нікого іншого, як Гвінет Пелтроу, щоб впоратися з наслідками скандалу з камерою поцілунків на концерті Coldplay, в якому її генеральний директор Енді Байрон був викритий в інтимних стосунках з головою HR-відділу Крістін Кабот.

Оскільки відео інциденту стало вірусним, і Байрон, і Кабот втратили роботу. Astronomer, велика технологічна компанія вартістю понад мільярд фунтів, зберігала мовчання. До певного моменту. Вона вирішила зайнятися кризовим PR і зробила це дуже добре.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Astronomer вдалося найняти оскароносну акторку і колишню дружину соліста Coldplay Кріса Мартіна, Гвінет Пелтроу, щоб вона відповідала на запитання про компанію у світлі скандалу.

Відео починається з того, що Пелтроу представляється, супроводжуючись титулом «Тимчасовий речник».

«Привіт, я Гвінет Пелтроу. Мене найняли на дуже тимчасовій основі, щоб я виступала від імені понад 300 співробітників Astronomer, — каже вона. — За останні кілька днів Astronomer отримала багато запитань, і вони хотіли, щоб я відповіла на найпоширеніші з них».

Перше запитання звучить просто: «О Боже. Що за…», на яке Пелтроу кумедно ухиляється, розповідаючи про сервіс Apache Airflow компанії. Вона продовжує відбивати питання про скандал, одночасно просуваючи компанію, як справжній професіонал, який досконало володіє навичками спілкування зі ЗМІ.

«Тепер ми повернемося до того, що ми робимо найкраще, — досягаємо революційних результатів для наших клієнтів, — підсумовує Пелтроу. — Дякуємо за ваш інтерес до Astronomer».

«Це гідне місця в залі слави кризового менеджменту», — написав один з користувачів X у ретвіті відео.

«Це маркетингове джиу-джитсу», — відповів інший на відео.

«Майстер-клас з перетворення божевільної ситуації на правильну форму уваги, одночасно даруючи всім сміх. Молодці», — додав інший користувач X.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео