Моршинська Спорт та агенція SHOTS нагадали про водний (і не тільки) баланс
28 Лип 2025, 09:00

Моршинська Спорт та агенція SHOTS нагадали про водний (і не тільки) баланс

Ментальний стан українців зараз постійно під тиском — щоденна напруга, нестабільність, постійна гонитва за результатом. Ми звикли бути в русі, не зупинятися. Але ми не усвідомлюємо, що ритм виснажує, бо люди — не залізні машини. Ми потребуємо щоденного відновлення, на всіх рівнях: від фізичного до ментального.

Новий кампейн Моршинської Спорт «100% відновлення» від SHOTS — це про важливість відновлення. Кожен видих, рефлексія чи розминка м’язів — це не крок назад, а ресурс для нового ривка. Те, що дає силу рухатися далі. 

Життя ж це марафон, а не спринт. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

І хто краще це розуміє, ніж професійні спортсмени? Саме вони й стали амбасадорами цього кампейну:

  • Даяна Ястремська — півфіналістка Australian Open, чемпіонка WTA.
  • Микола Шапаренко — дворазовий володар Кубка України з футболу.
  • Артем Манько — багаторазовий чемпіон світу з парафехтування.

У рекламному ролику вони діляться своїм відчуттям руху. Кожен видих, удар, переможний крик — це і є ритм спортивної рутини. Важливою складовою підтримки динаміки є вправа на відновлення гідробалансу. Саме вона допомагає атлетами наново відчувати силу та наснагу рухатись до своєї мети.

Агенція також створила дизайн нових етикеток Моршинська Спорт — кожен амбасадор отримав персональну пляшку. 

Основою дизайну став діапазон емоцій спортсменів: хвилювання, зосередженість, та радість перемозі. Ці стани є нашою природою, балансом між менталкою та тілом. 

У хаосі міста ми часто забуваємо про важливість щоденної підтримки, яка працює зсередини, допомагає зберігати баланс і рухатися вперед — під час змагань, чемпіонатів, щоденних тренувань або ранкових пробіжок. Тому амбасадори нагадують про це через екрани ТРЦ Gulliver. Якщо помітили — час випити водичку!

Розкажіть друзям про новину

Нове відео