Liquid Death влаштував кривавий перформанс із сендвічами та бензопилою
23 Лип 2025, 10:50

Liquid Death влаштував кривавий перформанс із сендвічами та бензопилою

Скучили за креативом від Liquid Death? Ловіть нову шалену ідею. Американська мережа магазинів мінімаркетів та заправок Sheetz цього тижня оголосила про досить дивний партнерський захід з брендом консервованої води Liquid Death.

У п’ятницю, 25 липня, покупці, які відвідають Sheetz у селищі Кранберрі Тауншип з 14:00 до 17:00, матимуть можливість розрізати сендвіч бензопилою.

Різатиме сендвіч інфлюенсерка Chainsaw Jenna ― художниця з Пенсильванії, яка спеціалізується на різьбленні деревини бензопилою.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Для тих, хто не може відвідати захід особисто, але все ж хоче долучитися, бренди також запустили дроп «Sandwich Slayer», до якого увійшли футболки, шопер, окуляри та текстильні кухонні аксесуари.

Креативний дизайн доповили не менш влучні описи до товарів, співзвучні з ідеєю кампанії. Наприклад, «незалежно від того, чи ви нарізаєте бутерброди, чи витираєте докази, цей рушник впорається з наслідками вашої кулінарної бійні», або ж «захистіть очі від шматочків м’яса, що летять, та неякісних соусів, бо вбивство обіду має бути жорстоким, а не небезпечним».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео