Häagen-Dazs «прибрав» морозиво з кадру, щоб показати його післясмак
21 Лип 2025, 16:15

Häagen-Dazs «прибрав» морозиво з кадру, щоб показати його післясмак

У той час як багато брендів морозива схиляються до максималізму з посипкою, завитками та розкішними крупними планами, Häagen-Dazs обрав більш стриманий підхід.

«Devoured» — це зовнішня рекламна кампанія від агентства BBH, у якій представлено лише порожню паличку та пляму розтопленого шоколаду.

Ця робота є мінімалістичним портретом того, чим уже насолоджувалися, і впевненою грою на силу навіювання.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Цього разу продукт відсутній, дозволяючи уяві та бажанню виконувати свою роботу.

«Нам не потрібно було показувати продукт, — сказав Алекс Грів, глобальний комерційний директор BBH. — Тяга, яку ви відчуваєте, дивлячись на нього, говорить сама за себе».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео