Гострий бургер KFC змусив бренд стати диригентом «вогняного хору»
21 Лип 2025, 12:19

Гострий бургер KFC змусив бренд стати диригентом «вогняного хору»

Тренд на гостру їжу особливо популярний серед зумерів, які є значною частиною цільової аудиторії KFC. Тож мережа фастфуду вирішила цим скористатися і випустити лімітований бургер Zinger Drip, який втілює захоплюючу парадоксальну насолоду від болю та гостроти, а агенція Mother London зробила цей бургер неймовірно привабливим під гаслом «Brace Thy Tongue».

У рекламному ролику показано, як бургер Zinger Drip виникає з глибин таємничого булькаючого озера соусу Zinger. Zinger Drip народжується в самому серці гострого соусу, його викликають задихані шепоти «вогняного хору», — тих, хто насолодився гостротою і тепер розплачується за це. Такий звуковий ефект створили за допомогою накладення звуків болісних вдихів, які панічно намагаються охолодити рот.

Креатори назвали цей ролик food porn, що приваблює покоління Z за 20 секунд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Соус Zinger присутній у кожному кадрі, а мікроскопічна техніка зйомки зафіксувала красиві візерунки гострого соусу, посилюючи спокусливість Zinger Drip.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео