Гумка для олівців на обід: постери показали страшну реальність дитячого голоду у Британії
18 Лип 2025, 17:30

Гумка для олівців на обід: постери показали страшну реальність дитячого голоду у Британії

Незалежне креативне агентство Impero запустило кампанію, у якій закликає бізнеси пожертвувати одну годину заробітної плати своїх співробітників британським продовольчим банкам, щоб боротися з дитячою нестачею їжі у Великобританії.

Кампанія «Lunch Hour Sacrifice» представляє вражаючу і неприємну візуальну розповідь, що зображує жахливу реальність того, що діти у Великобританії змушені їсти, коли стикаються з екстремальним голодом, включаючи гумки для олівців, запліснявілий хліб і корм для домашніх тварин, а також змушені красти їжу з відчаю.

Вона включає серію постерів, які також з’являться в соціальних мережах, з крупним планом зображень, що показують, що саме діти змушені їсти.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Вебсайт кампанії направляє користувачів до відповідних благодійних організацій та продовольчих банків, а також пропонує готові листи, які люди можуть надіслати своїм керівникам та фінансовим директорам, просячи їхні компанії взяти участь у кампанії.

«Lunch Hour Sacrifice» має на меті започаткувати національний рух, закликаючи великі та малі бізнеси пожертвувати фінансовий еквівалент обідньої перерви своїх співробітників на користь продовольчого банку.

Мета ініціативи — мобілізувати компанії по всій Великобританії, і її бачення є чітким: якщо лише 0,1% британських підприємств зобов’язуються пожертвувати суму, еквівалентну вартості обідньої перерви своїх співробітників, можна зібрати мільйони фунтів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео