Незалежне креативне агентство Impero запустило кампанію, у якій закликає бізнеси пожертвувати одну годину заробітної плати своїх співробітників британським продовольчим банкам, щоб боротися з дитячою нестачею їжі у Великобританії.
Кампанія «Lunch Hour Sacrifice» представляє вражаючу і неприємну візуальну розповідь, що зображує жахливу реальність того, що діти у Великобританії змушені їсти, коли стикаються з екстремальним голодом, включаючи гумки для олівців, запліснявілий хліб і корм для домашніх тварин, а також змушені красти їжу з відчаю.
Вона включає серію постерів, які також з’являться в соціальних мережах, з крупним планом зображень, що показують, що саме діти змушені їсти.
Вебсайт кампанії направляє користувачів до відповідних благодійних організацій та продовольчих банків, а також пропонує готові листи, які люди можуть надіслати своїм керівникам та фінансовим директорам, просячи їхні компанії взяти участь у кампанії.
«Lunch Hour Sacrifice» має на меті започаткувати національний рух, закликаючи великі та малі бізнеси пожертвувати фінансовий еквівалент обідньої перерви своїх співробітників на користь продовольчого банку.
Мета ініціативи — мобілізувати компанії по всій Великобританії, і її бачення є чітким: якщо лише 0,1% британських підприємств зобов’язуються пожертвувати суму, еквівалентну вартості обідньої перерви своїх співробітників, можна зібрати мільйони фунтів.