Кермо велосипеда стало залізним конем у концепції веломарафону Київська сотка 2025
18 Лип 2025, 15:00

Кермо велосипеда стало залізним конем у концепції веломарафону Київська сотка 2025

Креативна лабораторія Gusev Art Lab представила айдентику та комунікаційну ідею для веломарафону «Київська Сотка 2025», що пройде 7 вересня.

Центральним візуальним образом кампанії стало кермо велосипеда, стилізоване під кінську ногу, що стає дибки. Така метафора символізує рух, витривалість та сміливість.

«Для кожного велосипедиста його велосипед — це справжній залізний кінь: відданий, норовливий, але завжди поруч. Він везе куди треба, відгукується на ім’я, допомагає тримати темп і себе в формі. Під час війни, коли все навколо стає дибки — ми шукаємо опору. І наш вело-кінь стає у нагоді: провітрює голову, повертає сили та дає відчути, що треба рухатись далі», — зазначили креативники.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео