Нове дослідження, проведене для британського оператора мобільної віртуальної мережі Tesco Mobile, показало, що майже половина батьків та опікунів не впевнені в розумінні мови, якою спілкуються діти в інтернеті. Тому бренд вирішив допомогти батькам, пояснивши диджитал-мову їхніх дітей у своїй новій зовнішній кампанії.
Занепокоєння щодо інтернет-безпеки ще ніколи не було настільки поширеним. На початку цього року хітовий серіал «Отроцтво» від Netflix викликав дискусії про мову, якою молодь користується в мережі, коли, здавалося б, невинні смайлики і слова мають більш глибокий, а іноді й тривожний зміст.
У своїй зовнішній кампанії Tesco Mobile сподівається залучити, навчити та запевнити батьків у розумінні мови, якою спілкуються їхні діти в мережі, розшифровуючи поширений серед підлітків сленг, а також показати, що спілкування через змістовні розмови може стати потужним першим кроком.
Ця кампанія є лише частиною постійних зусиль Tesco Mobile, спрямованих на те, щоб розширити можливості сімей у проведенні розмов про безпеку в інтернеті більш зрозумілими та цікавими способами за допомогою інструментів та порад від експертів. Усі співробітники 500 магазинів проходять навчання, як допомагати клієнтам у налаштуванні пристроїв, а також мають змогу підказати батькам, як отримати доступ до відповідних інструментів і ресурсів.