Укрінформ оновила свій фірмовий стиль: що змінилося
15 Лип 2025, 11:58

Укрінформ оновила свій фірмовий стиль: що змінилося

Vandog Agency розробили ребрендинг для «Укрінформ». Державна інформаційна агенція потребувала оновленого фірмового стилю, оновлення сайту та соцмереж.  

«Ми почали співпрацю з державною інформаційною агенцією в той час, коли там відбулися кадрові зміни, і агенцію очолив новий керівник. Ми розуміли, що попри складні часи, які випали на долю агенції, нам потрібно підкреслити професіоналізм команди, відданість своїй справі та дотримання журналістських стандартів і етики», — розповідає засновниця Vandog Agency Ірина Мєтньова.

«Обираючи візуальний стиль для «Укрінформ», ми використали піктографічні символи для динамічного знаку, який відображає основні напрямки комунікації, — розповідає дизайнерка Дора Багряна. — Працюючи вже із готовим знаком логотипу, ми орієнтувалися на графічний символ «бульбашку», який формує силует букви «У». Тож кожен наступний знак також доповнює динамічний сенсовий ряд, натякаючи на широкий спектр діяльності агенції»

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Дизайнери агенції використали варіативне лого, щоб знизити градус серйозності, додати дружності та легкості. 

Колірна гама проєкту базується на вже класичних синіх відтінках «Укрінформ», із додаванням акцентного гірчичного кольору для підкреслення важливої інформації.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео